רשלנות רפואית בבדיקות דם

רשלנות רפואית בבדיקות דם

רשלנות רפואית היא תופעה אשר קיימת והיא לא נעלמת מהעולם. למרות שיש היום מודעות כל כך גבוהה (ראו דיונים של פורום רשלנות רפואית) ויש כל כך הרבה ידע בתחום הזה של רשלנות רפואית עד שהרבה מגורמי הרפואה דואגים לבטח את עצמם מפני תביעות כאשר בד בבד הם גם משקיעים במה שהם צריכים להשקיע שזה הקפדה יתירה על ביצוע נכון של כל ההליכים הרפואיים. כך הם למעשה נהנים איכשהו מתחושה שהם נמצאים במקום מוגן מפני תביעות או מפני כשלים רפואיים שזה הדבר המפחיד באמת.

רשלנות רפואית – המשמעות 

למעשה המשמעות של רשלנות רפואית נעה בין פגיעה בדרגה קלה עד לפגיעה משמעותית וממש קטלנית. 

הפגיעה עשויה לבוא לידי ביטוי בכך שהמטופל יסבול מטיפול שאינו נכון עבורו על כן יהיה עליו לחזור על הטיפול אך זה גם יכול להיות סיפור הרבה יותר מורכב. לעיתים, טיפול שאינו נכון עלול להוביל לכך כי המטופל יקבל אבחנה שגויה. האבחנה השגויה תוביל כמובן לטיפול שגוי וכך החולה ייפגע עוד. התוצאה של זה עלולה להוביל לאסון ממש ולעתים אפילו למוות.

אנחנו מכירים רשלנות רפואית במגוון תחומי הרפואה השונים. החל מרפאות שיניים, המשך ברפואה כללית כאשר זה כולל אבחנה שגויה או פענוח לא נכון של בדיקות וכלה ברשלנות בחדר לידה או ביצוע הליכים כירורגיים באזורים לא נכונים. כל טעות כזו היא טעות שחייבים לבוא איתה חשבון. כי רק כך נצליח למנוע אותם. קראו בהרחבה באתר rashlanutlaw.

רשלנות רפואית בבדיקות דם – רשלנות בלתי נסלחת

לא פעם החולה כבר נבדק בבדיקות הנכונות והנצרכות אך הפענוח נעשה שלא באופן מקצועי. מה שהוביל לכך כי הוא מקבל טיפול שאינו מתאים ואינו עונה על הבעיה שלו.

חשוב שכל אחד יהיה מודע לאפשרות להגיש תביעה בכל מקרה של רשלנות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי קרינה אלקטרומגנטית?
כולנו יודעים כי הסביבה המודרנית מעמיסה עלינו מאוד מבחינת הקרינה האלקטרומגנטית. בין אם אנחנו רוצים...
קרא עוד »
דצמ 17, 2019
איך מתמודדים עם נשירת שיער?
נשירת שיער היא בעיה נפוצה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים כמו גנטיקה,...
קרא עוד »
יונ 17, 2023
דורבן בעקב – למי זה יכול לגרום וכיצד
הרבה פעמים אנחנו שומעים או קוראים על אנשים שמתמודדים עם דורבן בעקב. מי שאיננו מכיר את התופעה,...
קרא עוד »
יול 22, 2019