איך עובד יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף חשוב מאוד לאנשים רבים. בין אם השיניים שלהם רכות, שבריריות או לא אסתטיות – חשיבות הטיפול בשיניים שלנו הוא הגורם החשוב ביותר שיש להתייחס אליו בשיא הרצינות. אז איך זה באמת עובד? |

אם אתם חושבים לקבל טיפול שיניים כמבוגרים, אתם לא לבד: אחד מכל חמישה חולים בשיניים הם מבוגרים. כמבוגרים, הרעיון ללבוש סוגרי מתכת בולטים אולי לא מושך כל כך, אך ישנם סוגים רבים של סוגרים שקופים שפחות מורגשים, כולל פלטות שקופות ליישור השיניים.

סוגריים שקופים לעומת מסורתיים

הפלטה המסורתית עשויה מפלדת אל חלד. סוגרי מתכת על השיניים, והסוגרים מחוברים יחד עם קשת מתכת. הקשת משמשת להנעת השיניים למיקומם הרצוי.

סוג הפלטה השקוף דומה בקונספט, אך התושבות עשויות קרמיקה, ולא מתכת. הקרמיקה שקופה, ולכן הם ניכרים בפה הרבה פחות. החוטים עשויים להיות שקופים כדי לעזור להם להשתלב עוד יותר.

הפלטות השקופות הללו פועלות באותו אופן כמו הפלטות המסורתיות, ולכן הם מתאימים לרוב החולים הזקוקים לתיקון יישור שיניים. עם זאת, הפלטה השקופה עולה יותר מהפלטה המסורתית והם עדינים יותר.

איך לשמור עליהם נקיים?

כדי למזער את מראה הפלטה השקופה, חשוב לטפל בהם היטב. הקשירות שנכרכות סביב הסוגריים שלכם יכולות להיות דהויות, וזה יגרום לכך שהפלטים שלכם ייראו הרבה יותר בולטים. 

כדי לשמור על זה נקי, נסו להימנע ממאכלים ומשקאות פיגמנטיים כמו קפה, יין אדום, קארי ורוטב עגבניות. 

עישון יכול גם להכתים את השיניים שלכם, אז אם אתם מעשנים, נסו להפסיק לפני שאתם מקבלים את הפלטות השקופות שלכם. בריאות השיניים שלכם היא חשובה מאוד לבריאות שלכם, לכן, הקפידו על צחצוח יומיומי של השיניים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אפשר לדעת שיש לך אטופיק דרמטיטיס?
כאשר מדברים על אטופיק דרמטיטיס, מדברים למעשה על אסטמה של העור, כן שמעתם נכון, מדברים כאן על תופעה אשר...
קרא עוד »
מרץ 17, 2017
איך בוחרים מוצרי בריאות
המגמה לשמור על בריאות הגוף והנפש, היא מגמה שהולכת ומתרחבת ככל שהשנים עוברות וכיום להבדיל מתקופות...
קרא עוד »
ספט 13, 2018
הרמת גבות בחוטים
טיפולי אסתטיקה ושינוי מראה, הפכו עם השנים לטיפולים הרבה יותר נגישים מבעבר. אם פעם הייתם צריכים להזמין...
קרא עוד »
ספט 29, 2020