איך מטפלים בנשירת שיער

נשירת שיער

לא מעט אנשים סובלים מנשירת שיער, דבר שעלול לגרום לתחושה לא נעימה ואף לפגיעה בביטחון העצמי. השיער שלנו מהווה חלק מהותי מהמראה החיצוני שלנו, היות והוא מהווה את המסגרת של הפנים. לכן נשירת שיער קיצונית עלולה לפגוע באופן קשה בנפח של השיער ולייצר מראה דליל ומבוגר יותר. חשוב להבין כי הנשירה יכולה לנבוע ממספר רב של סיבות וגורמים, החל ממתח נפשי, תזונה לקויה, לידה, חילופי עונות ומחלות קרקפת שונות. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע באתר הייר קליניק שמתמחה בתחום, על מנת לאבחן את הבעיה בצורה היסודית והמקיפה ביותר, על מנת להתאים לה טיפול הולם.

טיפול בנשירת שיער – מה מעולם לא סיפרו לכם?

כאמור, הסיבות לנשירת שיער יכולות להיות רבות ומגוונות, החל ממחלות שונות, תופעת לוואי של תרופות וטיפולים כימותרפיים, תהליך טבעי של הזדקנות, גורמים גנטיים ונזקים שנגרמים לשיער כתוצאה מהחלקות וטיפולי שיער נוספים. חשוב קודם כל לאבחן את הסיבה לנשירה, על מנת להתאים לה את הפתרון המתאים. עם זאת, חשוב לזכור כי רוב הפתרונות לוקחים זמן, כך שמדובר על תקופה של מספר חודשים, על מנת לראות האם הטיפול משפיע. תקופה זו עלולה להיות לא פשוטה, היות וזוהי תקופה של המתנה ואי וודאות. מומלץ בזמן הזה להיעזר בפאה או בתוספות שיער, על מנת להעלות את הביטחון העצמי ואת התחושה הכללית. 

>קראו על סוגי טיפולים בנשירת שיער

לסיכום, טיפול בנשירת שיער קשור באופן הדוק לסיבה שבגינה החלה הנשירה. מומלץ לגשת אל טריקולוגית מומחית, על מנת לעבור אבחון מעמיק. זוהי הדרך היחידה לגלות את הסיבה לנשירה ולהתחיל לטפל בה בצורה היעילה ביותר. למשל, אם מדובר על חוסר איזון הורמונאלי, ניתן לאזן זאת באמצעות הורמונים, ואילו מחלות עור בקרקפת ניתן לאזן עם משחות מתאימות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי לקחת קורס אגרוף תאילנדי?
החיים מלאים בהפתעות ואף אדם לא יודע מתי הוא יזדקק להגן על עצמו. זה יכול לקרות בפארק, ברחוב, בארץ או...
קרא עוד »
נוב 22, 2021
עורך דין לתביעת תאונות דרכים – למה רצוי לקבל ייעוץ משפטי?
באם הייתם מעורבים במצב של תאונת דרכים, בוודאי זה הוא מצב אשר בו הנכם שואלים את עצמכם האם רצוי להשכיר...
קרא עוד »
פבר 25, 2020
מה זה רפואה משולבת
בשנים האחרונות, תחום הבריאות עד להתעניינות גוברת ברפואה משולבת, המפגישה בין טיפולים רפואיים...
קרא עוד »
יול 10, 2023