אימון לשיפור הרכיבה על אופניים – למה אתם צריכים לצפות?

אימון לשיפור הרכיבה על אופניים

רכיבה על אופניים היא פעילות כושר בעלת מקום של כבוד. במיוחד למי שרוצה להתנייד באמצעות זוג האופניים שלו למרחקים גדולים. אך גם המתאמנים לחצי איש ברזל צריכים לשלב רכיבת אופניים בין יתר סוגי האימונים שלהם. רכיבה על אופניים הינה פעילות בעלת חשיבות רבה שרבים מעוניינים לשפר אותה. לשם כך ניתן להירשם תכנית אימון עבור שיפור סף FTP שיפור הרכיבה על אופניים. מדובר על תהליך מקצועי שמלווה על ידי מאמן מוסמך.

מה כולל האימון?

אימון לשיפור הרכיבה על אופניים הינו אימון שמתבצע בליווי של מאמן מקצועי. התהליך לרוב יתחיל בבחינת אופן הרכיבה הנוכחי שלכם. כאשר המטרה היא לזהות את הנקודות שיש לדייק ואת ההיבטים שתוכלו לשפר ברכיבה. כמובן שהדבר יכלול בדיקה של התאמה מקסימלית של זוג האופניים לרכיבה שלכם מכל הבחינות. כמו כן תיבדק תנוחת הרכיבה שלכם ומכלול הפעולות אותם אתם מבצעים במהלך הרכיבה על האופניים. האימון יבוצע לאחר מכן בהתאם למסקנות. כאשר המתאמן מיישם את הנלמד ומשנה את טכניקת הרכיבה שלו.

לרכוב נכון יותר – להשיג תוצאות טובות יותר

רכיבה לאחר האימון הינה רכיבה יעילה יותר. כלומר, רכיבה שמתבצעת בצורה מדויקת בלי לגרום לכאבים באזורים רגישים. כמו כן הרכיבה תגבה מכם פחות אנרגיות ותאפשר לכם להגיע רחוק יותר. כאשר הרכיבה מדויקת ונכונה יותר ניתן להגדיל מהירות, להגדיר יעדים ולשפר את הכושר הגופני בעזרת רכיבה מתאימה. אכן, רוכבי אופניים שעברו אימון לשיפור הרכיבה הצליחו להגדיל מהירות, למצוא את תנוחת הרכיבה הטובה יותר וזאת תוך שמירה על הבריאות ומניעת פציעות ספורט. כדי להשיג יעדים אלו חשוב לקבל הנחיה וליווי של מאמן רכיבה מקצועי שמבין אתכם ואת המטרה שלכם.

קראו על שיפור רכיבה וריצה באמצעות אימון לדואתלון

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פילאטיס בפתח תקווה
הפילטאטיס הוא תחום בעולם הספורט והכושר הגופני אשר פותח על ידי ג'וזף הוברטוס פילאטיס. הוא נועד לסייע...
קרא עוד »
דצמ 09, 2022
סרטי תדמית בתחום הבריאות
היום ניתן לראות יותר ויותר חברות וארגונים, הבוחרים להשקיע בתחום של סרטי תדמית. מדובר למעשה על כרטיס...
קרא עוד »
יול 08, 2020
הפרעות שינה – מה זה וכיצד זה יכול להשפיע עלינו
לא מעט אנשים, מתמודדים עם חוסר יכולת לישון שינה סדירה. מדובר על מצבים שגורמים להם לקום מספר פעמים...
קרא עוד »
יול 24, 2020