איך לבחור ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות כשמו כן הוא הוא, מבטח את בעל הפוליסה למקרה שבו יהיה צורך להפעיל את הביטוח עקב מחלה או סיוע בכל צורך רפואי אחר.

איך לבחור ביטוח בריאות

כדי לקבל כיסוי מלא לנושא הבריאותי אפשר לקבל תיאורטית הצעות מחיר מכמה חברות ביטוח, למלא אצל כל אחד מהם הצהרת בריאות וכך לקבל הצעות מחיר הכוללות החרגות.

לכל אחת מחברות הביטוח אשר מבטחות את הלקוחות שלהם, יש נוסח פוליסה משלה ואדם שאינו מקצועי בתחום זה, לא יוכל להבין את הניסוחים, את ההבדלים ובעיקר את הדקויות בין ההצעות השונות.

סוכן ביטוח אמין 

מי שמחפש באמת ביטוח בריאות שיגן עליו בשלל היבטים, ההמלצה היא לבצע מהלך זה דרך סוכן ביטוח אמין מבית MyExpert סוכן בעל ידע רב אשר עוסק בתחום זה שנים רבות. לאור השינויים הרבים שחלו בתחם זה על הפוליסות הישנות, סוכן הביטוח מסביר באופן חד את ההבדלים בין הפוליסות השונות של חברת הביטוח.

במקרים רבים חברת ביטוח אחת מחריגה סעיף מסוים למועמד להפעלת ביטוח הבריאות, לדוגמה עבור מי שיש לו נטייה להשמנה, עלולה להיות החרגה, עקב מחלות רקע שעלולות לצוץ עקב נושא זה. 

סוכן הביטוח מבצע סקר מקיף עבור הלקוח בכמה חברות ביטוח ובהתאם לתוצאות הוא מייעץ ללקוח באופן מקצועי מהי האופציה העדיפה בהתאם לקריטריונים כמו אופן הכיסוי, השתלות, סל תרופות, גובה הקצבה, עלויות חודשיות ועוד.

סעיפים חשובים בפוליסת בריאות

קיימים כמה סעיפים אקוטיים במסגרת ביטוח בריאות פרטי או קבוצתי שעל פיהם כדאי לקבל את ההחלטה באיזו חברת ביטוח להפעיל את ביטוח הבריאות, כמו לדוגמה, אפשרות לבחירת המנתח, טיפולים והשתלות בחו"ל, אישור לתרופות מיוחדות שאינן כלולות בסל התרופות, תקופת אכשרה קצרה או ללא תקופת אכשרה כלל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי בעצם פיגמנטציה בעור וכיצד מתמודדים עם זה?
פיגמנטציה זהו שם כולל לכתמים שונים על העור, אך בניגוד למה שרבים חושבים לא מדובר רק על עור הפנים. ...
קרא עוד »
יול 16, 2015
ניתוח לתעלה קרפלית ללא חתך
תסמונת התעלה הקרפלית היא מצב המשפיע על העצב המדיאני, העובר דרך פרק כף היד. זה גורם לכאב, עקצוץ וחוסר...
קרא עוד »
יונ 29, 2022
אמפולות לשיער – מה חשוב לברר לפני שמזמינים בחנות אונליין?
אמפולות לשיער הן טרנד חדש בתעשיית היופי. הם סוג של טיפול שיער שנועד להזין ולחזק את השיער. ניתן להשתמש...
קרא עוד »
יול 07, 2022