בית חולים סיעודי

בית חולים סיעודי

ישנם לא מעט קשישים שמגיעים למצב שבו הם אינם יכולים לתפקד עוד באופן עצמאי וזאת בשל מחלה, מצב פיזי ירוד כתוצאה מהגיל או בשל העובדה שהם תשושי נפש. לא משנה מאיזו סיבה קשיש איננו יכול להתנהל עוד באופן עצמאי, הרי שחשוב מאוד להעניק לו את הטיפול המסור והטוב ביותר. על אף שבני משפחתו של הקשיש מאוד רוצים לסייע לו, הרי שלרוב הם אינם יכולים לשהות לצידו של הקשיש כל יום ולמשך כל היממה. מדובר על מצב מורכב אשר יוצר דילמה בקרב בני המשפחה של הקשיש וגורם להם לתהות, מה עליהם לעשות בכדי להעניק לקשיש את היחס הטוב ביותר ואת הטיפול הטוב ביותר למצבו. בחירת בית חולים סיעודי עבור קשיש סיעודי או תשוש נפש, הוא ללא ספק הדבר הטוב ביותר עבורו.

בית חולים סיעודי – למי הוא מתאים?

בית חולים סיעודי הוא מתחם אשר רלוונטי לכל קשיש המוגדר כסיעודי או תשוש נפש. כלומר: כל קשיש אשר באופן זמני איננו יכול להתנהל באופן עצמאי בשל מצב בריאותי רעוע או באופן קבוע איננו יכול להתנהל באופן עצמאי בשל מצב זה או, כל קשיש אשר סובל ממחלות שונות הקשורות לנפש כגון: דמנציה, אלצהיימר ועוד, יכול למצוא מקום טוב בבית חולים סיעודי. בית חולים סיעודי מכיל בו את כל אנשי הצוות הנדרשים עבור טיפול רפואי שוטף במאושפזים בו. בין הצוות של בית החולים הסיעודי ניתן למצוא: רופאים, אחיות, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת ועוד. בית החולים מעניק מעטפת למאושפז בו הן בדמוי טיפול רפואי שוטף שהוא זקוק לו והן בדמוי פעילות שונה וזמן איכות ממנו יכול להנות המאושפז בבית החולים הסיעודי. המתחם עצמו מציע חדרים נקיים ומסודרים, חצר, ארוחות ושירותים נוספים.

בית חולים סיעודי – כיצד בוחרים?

בכדי לבחור את בית החולים הסיעודי הטוב ביותר, רצוי מאוד להגיע באופן פיזי למקום ולהתרשם מהאופן שבו הוא נראה, מצוות מטפל סיעודי הפועל המקום , מהסביבה ועוד. רצוי לשאול בני משפחות של מטופלים האם הם מרוצים מהמקום וכן, לקבל חוות דעת נוספות על המקום מהאינטרנט או מכל מקור מידע אחר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם גז מדמיע יכול באתם לפגוע בכם?
גז מדמיע הוא אוסף של כימיקלים הגורמים לגירוי בעור, בדרכי הנשימה ובעיניים. הוא נפרס בדרך כלל ממיכלים,...
קרא עוד »
מאי 09, 2022
השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת – האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים?
יש דברים בחיים שלנו שעד שהם לא מתקלקלים או שיש בהם בעיות אנחנו לא יודעים להעריך אותם. כך למשל אנחנו...
קרא עוד »
אוג 30, 2015
הרמת גבות בחוטים
טיפולי אסתטיקה ושינוי מראה, הפכו עם השנים לטיפולים הרבה יותר נגישים מבעבר. אם פעם הייתם צריכים להזמין...
קרא עוד »
ספט 29, 2020