דרכים לטיפול בפטרת ציפורניים

דרכים לטיפול בפטרת ציפורניים

אנשים שהתמודדו בעבר עם פטרת ציפורניים, יכולים לספר עד כמה מצב שכזה יכול להיות מאוד לא נעים, עד בלתי נסבל ברמות שונות. לכן, חשוב מאוד לטפל בבעיה כמה שיותר מהר ובצורה מקצועית, על מנת שיהיה ניתן להימנע מתחושת כאב ואי הנעימות שהמצב יוצר לאורך זמן. 

אנשים שיש להם פטרת ציפורניים ברגליים, סובלים מזה כתוצאה מסיבות שונות, בין אם זה בגלל אי שמירה על היגיינה, כתוצאה מהידבקות מאנשים שיש להם פטרת, עומס על הציפורן (למשל במקרים של ספורטאים מקצועיים או חובבים שמבצעים פעילות גופנית בעצימות גבוהה) וכן מסיבות אחרות.

הטיפול במצב של פטרת ציפורניים יכול להתבצע גם דרך רופא, אך ניתן גם לטפל במצב באופן עצמאי, זאת בהנחה ועושים את הדברים בצורה מסודרת ובצורה נכונה לאורך זמן. חשוב לומר, אם לא מבצעים את הטיפול כנדרש, המצב עלול להחמיר ולהוביל לדלקות וזיהומים ממושכים. מנגד, טיפול קפדני ועקבי לאורך זמן, יכול לפתור את הבעיה ואף ניתן למנוע מצב שהיא תיווצר באופן כללי 

כיצד מתמודדים עם פטרת ציפורניים

לפני שהולכים לרופא בשביל לעבור טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר למשל במידה ויש צורך, רצוי להשתמש במשחות מתאימות לפטרת, יש לגזוז את הציפורניים, להימנע משימוש בחומרים כמו לק או דברים דומים וכן, רצוי מאוד להקפיד על שימוש בגרביים ונעליים נושמות. במידה ואתם הולכים לבריכה ציבורית, מוטב להשתמש בכפכפים ולא להיות יחפים (בכל מקרה, רצוי מאוד לא להיות יחפים במקלחות ציבוריות).

במידה ומדובר בבעיה רצינית, אז מומלץ לפנות אל רופא שיבדוק את מצב הציפורניים. הוא ידע לאבחן האם המצב דורש טיפול משמעותי יותר. בכל מקרה סביר להניח שזה לא יהיה משהו פולשני ורציני מעבר לשימוש במשחות, קרמים וחומרים אחרים שיכולים לעזור. 

לפני סיום חשוב להדגיש, אם יש לכם סוכרת או בעיה רפואית אחרת, כרונית, אז מוטב לפנות לרופא בכל מקרה על מנת שלא תמצאו את עצמכם בבעיה יותר רצינית. עוד נקודה שחשוב להקפיד, בכל מצב, רצוי לטפל בציפורניים על מנת לנסות ולמנוע מצב שתיווצר פטרת או כל בעיה אחרת. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מגבלות על סמכויותיו של מיופה כוח בייפוי כוח מתמשך
באמצעות  הליך כוח מתמשך רשאי כל אדם ("מיפה הכוח"), בתנאי שהינו בגיר וכשיר משפטית, להסמיך אדם אחר ("מיופה...
קרא עוד »
נוב 05, 2017
קשיי נשימה אצל ילדים
ילדים רבים נוחרים בשנתם, נשימתם כבדה ואפשר לראות תנועתיות של בית החזה העליון שלהם. פיהם פתוח תוך כדי...
קרא עוד »
מרץ 31, 2018
מתיחת פנים – למי זה מתאים וכיצד מתבצע התהליך?
ניתוחי הרמת פנים הפכו פופולאריים ביותר בשנים האחרונות. הרצון במראה צעיר ורענן הפך לעז יותר,...
קרא עוד »
אפר 14, 2016