קורס עזרה ראשונה – קורס שכל אחד צריך להירשם אליו

קורס עזרה ראשונה

אנחנו אף פעם לא נדע מתי זה יגיע אלינו, אנחנו אף פעם לא נדע מתי אנחנו נצטרך להשתמש בכלים ובמידע שיכול להציל חיים, אך אנחנו לא נרצה למצוא את עצמנו בסיטואציה כזו מבלי שיש בידינו את המידע הרלוונטי ואת הידע בשביל שנוכל לעזור ולהציל חיים, בין אם מדובר באנשים קרובים אלינו ובין אם מדובר באנשים מזדמנים שאנחנו פוגשים במקומות שונים. 

על מנת שנוכל להציל חיים או אפילו במקרים פחות קיצוניים, מקרים בהם אנחנו נדרשים לעזור לאנשים להתמודד עם פגיעות שונות, הרי שעלינו לעבור קורס עזרה ראשונה באתר מלע"ר. קורס זה אשר נחשב חובה במסגרות מסוימות (למשל, בקרב מאמני ספורט, מדריכי טיולים ובמקרים אחרים), צריך להיות חובה עבור כל אחד מאיתנו, גם אם אנחנו לא עוסקים בתחומים שמחייבים את זה. אנחנו לא יכולים לדעת מתי נמצא את עצמנו בסיטואציה בה נידרש להשתמש בידע ואמצעים שיכולים לעזור וכאמור, אף להציל חיים.

מדוע זה חיוני לקחת קורס עזרה ראשונה

נציג שלוש סיטואציות שיכולות להסביר מדוע זה חיוני לקחת קורס כזה. סיטואציה ראשונה, אם נניח אנחנו נמצאים בבית או אפילו ברחוב ועלינו להגיש עזרה ראשונה עד שאמבולנס עם פרמדיקים יגיע לטפל בנפגע. הרי שאנחנו נוכל להציל בכך את חייו. 

סיטואציה שנייה, אם אנחנו יוצאים לטיול בשטח, הרי שלא נוכל להסתמך על כך שנמצא מישהו מוסמך או אמבולנס שיכול לעזור בנושא. 

סיטואציה שלישית, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב בו נידרש לקבל עזרה. כלומר, מצבים בהם נצטרך לעזור לעצמנו, בוודאי אם אנחנו לבד בבית או לבד בשטח. על מנת שהמצב שלנו לא ייפגע, מוטב שנדע כיצד עלינו לנהוג. 

>קראו על קורס עזרה ראשונה 44 שעות

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הייתי בדיכאון, אבל הצלחתי להוציא את עצמי מזה
אין ספק כי הדבר אולי הכי חשוב בחיים זה המצב רוח שלנו. ככל שנהיה שמחים יותר ומאושרים יותר כך חיינו יהיו...
קרא עוד »
נוב 04, 2018
סוגי קוד משרד הבריאות בכניסה לבית אבות
לפעמים מגיע הרגע לשלוח את בן המשפחה לבית האבות. מדובר בהחלטה לא קלה הדורשת מאמצים נפשיים גדולים. אבל...
קרא עוד »
אפר 17, 2019
מיצוק עור הפנים בשיטות טבעיות – הכיצד?
כחלק בלתי נפרד מהיותנו משקיעים את זמננו ומיטב כספנו בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן הכולל תזונה...
קרא עוד »
ספט 23, 2015