קביים לידיים חופשיות

קביים לידיים חופשיות

הקביים הגבוהות המוכרות לנו, אינן מאפשרות למטופל לבצע פעולות בסיסיות בחיי היום יום ולכן יוצרות תסכול רב. בשנים האחרונות החלו לייצר גם קביים אשר נצמדות לשוקיים עד גובה הברכיים והן מאפשרות הליכה נוחה יחסית וידיים חופשיות לכל מטרה, ראו באתר תפן מדיקל.

קביים לידיים חופשיות

עיקרון הקביים מסוג זה מבוסס על מקל יציב אשר מחליף לכאורה את הרגל, בסופו קיים עיגול רחב אשר הוא זה שמבצע את הצעידה בפועל, צעד אחר צעד. 

המכשיר מוצמד לרגלו של המטופל ונסגר על ידי רצועות בשני מיקומים. הרגל הפצועה נותרת מכופפת לאחור בתשעים מעלות ובמקומה המקל אשר ממשיך את הרגל מבצע את פעילות ההליכה.

בדרך זו אין כל צורך בקביים אשר מסרבלות את ההליכה הרגילה, יוצרות אי נעימות בידיים ובבית השחי ומכבידות מאד על חיי היום יום.

לעומת זאת, כאשר מתקינים על הרגל החולה את הקביים החדשניות אפשר להגיע ממקום למקום ללא כל בעיה, לשאת דברים, לעבוד, לבצע פעולות אלמנטריות הן בעבודה והן בבית.

דגם חדש זה יוצר חיים חדשים ונוחים במיוחד עבור מי שעבר ניתוח באחד הגפיים או שיש לו בעיה רפואית מתמשכת ואינו מסוגל לדרוך על הרגל וללכת בדרך נורמטיבית כפי שהלך עד הפציעה.

>הקליקו והכירו כפכפי נשים נוחות

שימוש בקביים החדשניות 

השימוש בקביים הללו הוא קל מאד, מצמידים את הרצועות העבות והמרופדות לנקודות הרלוונטיות לאורכה של השוק. לאחר מכן סוגרים את השרוכים כדי שהקיבוע לא ייצא או לא יזוז ממקומו. המקל המלאכותי מחליף את פעולת ההליכה של הרגל, בכל צעד הוא נצמד לרצפה או למדרכה ולאחר מכן מתרומם וממשיך לצעד הבא. מקל הרגל הוא פריט רחב ויציב כך שאפשר ללכת באמצעותו לכל מרחק נחוץ בבית ומחוצה לו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שחייה בגיל צעיר- יתרונות וחסרונות
לא מעט הורים לילדים קטנים, ממהרים לשלוח אותם אל חוגי שחייה. בדרך כלל, מדובר כבר על ילדים בגילאים 4-5...
קרא עוד »
אוק 24, 2018
חיטוי הבית מקורונה – הפתרון היעיל והנכון
עד שנת 2020, כשאנחנו דיברנו על חיטוי הבית, התכוונו לחיטוי והדברה ממזיקים, מכרסמים וחיידקים מסוימים....
קרא עוד »
דצמ 22, 2020
למה צריך שירות תרגום מסמך רפואי?
אנשי מקצוע בתחום הרפואה, מוצאים את עצמם מדי יום משתמשים בחומרים ותכנים משפות שונות. בין אם זה שפת האם...
קרא עוד »
ינו 24, 2022