ספירולינה טריה – כל מה שצריך לדעת

ספירולינה טריה

אצות ספירולינה הפכו למוצר חיוני עבור כל מי שרוצה לחזק את מערכות הגוף. האצות – שגדלות במים מלוחים או מתוקים – נחשבות בעלות ערך תזונתי גבוה תוך שהן מכילות חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים באחוזים גבוהים ושאר תוספי תזונה נהדרים! לכן הן כה חיוניות לגוף. 

מה מקורה של ספירולינה? 

את האצה הנדירה מאתרים באפריקה, במרכז אמריקה ובאסיה. ספירולינה טרייה נחשבת סופר פוד מושלם עבור כל מי שרוצה להכניס אנרגיה לגופו, לחזק את מערכות הגוף ולהנות משרירים חזקים, מערכת חיסונית חזקה, חלבונים ברמה גבוהה ואנרגיה בכול שעות היום. חשוב לדעת כי האצה מעולה למי שרוצה להוריד במשקל ובה בעת חיונית עבור מי שרוצה להעלות את מסת השרירים בגופו.  

איפה אפשר לקנות ספירולינה טרייה?

חנויות טבע און ליין המספקות תוספי תזונה, מציעות ספירולינה טרייה או קפואה. בחנויות לתוספי תזונה תמצאו בין היתר חטיפי ספירולינה וספירולינה טרייה שניתן להקפיא ויש לבחור אריזה שנשמרת במקרר למשך שנה וחצי.  

איך צורכים את האצה?

כדי לצרוך ספירולינה קפואה מומלץ לבחור אריזות של ספירולינה טרייה קפואה שכל אריזה שוקלת 160 גרם. האריזות מחלוקות לשמונה מנות המכילות 20 גרם למנה. את המנות אפשר לשלב במאכלים מכול סוג או לצרוך כמות שהן, באופן ישיר. מי שירצה יכול לשלב את האצה בשייקים טריים של פירות או ירקות. חשוב לדעת כי מארזי ספירולינה מעולים גם עבור צמחונים או טבעונים שזקוקים להשלמת תזונה וגם למי שסובל מעייפות כרונית, ראו כאן.

לסיכום, ספירולינה טרייה תחולל שינוי מדהים בחייכם. אם תרכשו חבילות חסכוניות כמו מארז של 96 חבילות – תוכלו להנות ממחיר נוח ומצריכת סופר פוד מושלם שמשפר מאד את תפקודי הגוף. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לדעת כשמחפשים מוהלים?
אחד מהרגעים הכי מרגשים שאדם יכול לחוות במהלך חייו זה הרגע שבו נולד לו בן בכור. לכן אנחנו יכולים להבין...
קרא עוד »
אפר 30, 2020
המסת צלוליט – להיפטר מהצלוליט בקלות!
צלוליט הוא מצב המשפיע על מראה העור ורקמות החיבור. זה נגרם על ידי תאי שומן המאוחסנים באזורים הלא...
קרא עוד »
מרץ 24, 2023
מדרסים
השימוש במדרסים קיים כבר מאות שנים. הם שימשו לראשונה למטרות רפואיות בשנות ה-1800 כדי לעזור עם זרימת דם...
קרא עוד »
אוק 21, 2022