הייתרונות בטיפול NLP

הייתרונות בטיפול NLP

עולם הטיפול בנפש האדם קבלה היום תפנית של ממש. אם בעבר, הייתה הקיימת מוסכמה כי אנשים הפונים לטיפול בנפש הם אנשים בעייתיים, אנשים שמתויגים באופן אוטומטי כאנשים כביכול 'לא נורמליים'… היום, זה כבר ממש לא כך. אנשים מחליפים באופן חופשי מספרי טלפון של מטפלים רגשיים בתחומים שונים וחשים מאוד בנוח לספר זה לזה על חוויות מתוך חדר הטיפולים.

כל מי שפונה היום אל תחום הטיפול, מגלה כי יש היום אינספור אפשרויות ותחומי הטיפול מציעים סוגים שונים, גישות שונות וגם שיטות רבות.

טיפול NLP – טיפול עם יתרונות מוכחים

אנחנו כאן על מנת לספר לכם על טיפול NLP שהוא כבר לא ממש חדש בתחום הטיפול בנפש. מדובר בשיטת אן אל פי. זוהי שיטה שבהחלט הצליחה להוכיח את עצמה בשטח כאשר מטופלים רבים מעידים כי הודות לטיפול הם החלו לחיות את החיים שלהם מחדש ממש. הם התחילו להבין את העולם בצורה נכונה יותר, הם חשים כי דפוסי ההתנהגות שליוו אותם עד כה הם לא באמת חלק מהותי מהאופי שלהם ולמעשה הכול נתון לשינויים. 

ברור כי מדובר בשינוי מבורך וטוב במיוחד עבור אנשים שחשו כי החיים שלהם תקועים במקומות מסויימים ואין להם באמת את היכולת להתנהל בצורה שהם היו רוצים להתנהל.

פונים אל מטפל מוסמך

בגלל שיש היום כל כך הרבה שיטות בנוסף לשיטת NLP וכל כך הרבה גישות של טיפולים רגשיים, פונים רבים לרכוש לעצמם מקצוע קל ורווחי. הם מבקשים להרחיב לעצמם את ארגז הכלים כאשר לא תמיד הם לומדים את המקצוע בצורה מסודרת ונכונה. הם מסתפקים בסדנאות קצרות או בקורסים לא ממש מקצועיים ומיד מבקשים לצאת לדרך. ברור כי באופן כזה הטיפול הרגשי שהם יעניקו אל יהיה יעיל במקרה הטוב והוא יהיה מזיק ממש במקרה הגרוע.

על כן חשוב כל כך לשים לב לפני שפונים אל מטפל זה או אחר ובודקים היטב את רמת המקצועיות של המטפל כמו גם את ההצלחות שיש לו בשטח. רק על מטפל מוסמך ומנוסה, מטפל עם קבלות, אפשר יהיה לפנות לצורך הטיפול.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יש דרכים שונות לטפל באנשים
הרצון והצורך לעזור לאחרים להרגיש טוב זו תחושה שלא מעט אנשים מרגישים, וכל אחד יכול לקחת את התחושה הזאת...
קרא עוד »
נוב 22, 2014
תזונה נכונה לשיפור האימונים
כל מי שעוסק בספורט מכיר בחשיבותה של תזונה נכונה.לא חייבים להיות ספורטאים מקצוענים כדי לעסוק בספורט,...
קרא עוד »
יונ 16, 2014
הבנת וגיניסמוס: גורמים, תסמינים ואפשרויות טיפול
וגיניסמוס הוא מצב המאופיין בהתכווצויות שרירים לא רצוניות של שרירי דופן הנרתיק, מה שהופך חדירה או כל...
קרא עוד »
אוג 26, 2023