הכאב בחוליות חזר? אלו המכשירים שאתם חייבים להכיר:

הכאב בחוליות חזר

עמוד השדרה כואב? בואו לערוך היכרות, עם מספר מכשירים ביתיים, המשככים את הכאב ומסייעים לריפיו, קראו גם בהרחבה בכתובת זו.

מיטת היפוך 

מיטת היפוך מקצועית היא מתקן, שעליה מחובר מושב, שבאמצעות כבל ניתן להפכו אחורנית עד 180 מעלות. מכשיר זה מטפל, בבעיות גב ובפריצות דיסק. בזמן שהמטופל הפוך, החוליות בעמוד השדרה מתרחקות אחת מהשנייה, והשרירים הקצרים נמתחים, מה שמביא לשיכוך הכאב ולתרומה בריפוי. מיטת היפוך איכותית תהיה עשויה מפלדה אל-חלד יציבה וחזקה, וממושב ABS המותאם באופן ארגונומי למבנה הגב וקימוריו, וממנגנון נעילת הרגליים הנמצא בסמוך לידיים, מה שחוסך את הצורך בלהתכופף. 

מערכת צוואר אורתופדית  

זוהי מערכת המולבשת על הצוואר והעורף, ובאמצעות משאבת אוויר המערכת מתנפחת ומתרחבת עד לרוחב 7 ס"מ. פעולה זו מביאה למתיחת ויישור עמוד השדרה, מפחיתה עומס מהצוואר, ומורידה לחץ מהדיסקים הבין חולייתיים, ומסייעת בריפוי הבקעים והניווניים שבעמוד השדרה הצווארי. 

מערכת שיקום פעיל

מערכת זו דומה כרית, שעליה מניחים את העורף, והיא מבצעת עיסוי בעמוד השדרה הצווארי. בכוחה לסייע לשיקום כל עמוד השדרה, ולרפאות כאבי גב וצוואר, קראו גם על קסדה לעיסוי ראש בלינק זה.

כורסת עיסוי

סוגי כורסאות העיסוי הן רבות, ותפקידם לעסות את הגב מפרקי הידיים הצוואר והרגליים. כורסת עיסוי מתקדמת, תכיל גם מערכת ניווט תלת ממדית, שתזהה את אזורי הגוף הכואבים והתפוסים, ותעסה אותם בצורה מיוחדת ועדינה. 

חגורת עיסוי שיאצו

חגורת שיאצו היא חגורה חשמלית, המבצעת עיסוי גלילה. המיוחדות שבה, שניתן לעסות באמצעותה אזורים שקשה להגיע אליהם באופן עצמאי, כמו העורף ועמוד השדרה, וזה באמצעות חגירת החגורה סביב האזור הרצוי. על פי רוב, החגורה תכיל גם ידית אחיזה, המאפשרת טיפול גם ללא חגירה. ישנה חגורת שיאצו עם כרית, הכוללת רצועה רכה לאורך החגורה, המיטיבה את איכות ועומק העיסוי בגב בצוואר ובכתף.  

מזרון אקופרסורה

מזרון הדיקור אקופרסורה מיועד להפחתת כאבים בגב. נקודות המזרון לוחצות על כל הגוף, מה שמביא ללחיצה על מספר נקודות ביולוגיות חשובות, המביאות לשיפור זרימת הדם והחמצן לתוך האזורים הכואבים. טכניקה זו, מקורה מתורת השיאצו היפנית העתיקה "אקופרסורה".

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כורסאות טלוויזיה מומלצות בשנת 2021
אין דבר יותר מפנק ומהנה, מלסיים יום עבודה, להגיע הביתה, להכין ארוחת ערב ולשבת מול הטלוויזיה ולצפות...
קרא עוד »
אוק 07, 2021
החזר מס הכנסה לחולי סרטן
בהתאם לסעיף 9 (5) לפוקדת מס הכנסה, כל אזרח ישראלי המוגדר כנכה 100% ו/או נכה המתמודד עם מספר מחלות שדרגת...
קרא עוד »
פבר 10, 2022
ביטוח רפואי באפריקה בזמן רילוקיישן או לימודים
אפריקה היא אחת היבשות המדהימות שקיימות בעולם. מדובר ביבשת מרתקת בה תרבויות מרתקות ושונות מאד ממה...
קרא עוד »
אוק 27, 2015