האם אבקת קולגן באמת יעילה?

אבקת קולגן

החלום של כל אחד מאיתנו הוא להרגיש ולהיראות צעיר מגילו האמיתי. זו הסיבה שאנחנו בוחרים להשתמש לא פעם באמצעים שונים לשם כך, למשל אבקת קולגן.

מה זו אבקת קולגן והם היא באמת יכולה לעזור לנו?

לא מעט אנשים מתעניינים באבקת קולגן בשנים האחרונות. בין אם זה בצד המחקרי, המדעי ובין אם זה בצדדים אחרים, מתוך כוונה להבין את המשמעות והחשיבות שלה, מתוך כוונה להבין האם היא באמת יכולה לעזור לנו, לתרום לכך שניראה ונרגיש יותר צעירים.  בשביל להבין האם באמת מדובר בחומר יעיל, כפי שנהוג לחשוב ובצדק, צריך להבין מה זה בכלל. ממה האבקה עשויה ומהיכן היא מגיעה.

קולגן – קווים לדמותו

קולגן הוא חלבון שמאוד נפוץ בגוף שלנו. הוא מהווה כמעט 30 אחוז מכלל החלבונים שיש לנו בגוף והוא מצוי בשכבת הדרמיס של העור, השכבה האמצעית, מה שמספק לו יציבות ותמיכה. מלבד בעור, הרי שאנחנו יכולים למצוא קולגן במגוון רחב של מקומות בגוף שלנו, דוגמא עצמות, איברים, שרירים, רקמות ועוד. למעשה, מומחים רואים בו את מה שמחזיק ומחבר את הגוף שלנו.

מכאן אנחנו יכולים עד כמה משמעותי החומר וכן אפשר להבין את היעילות שלו. מעצם זה שמדובר בחומר שקיים בתוך הגוף שלנו ולא מדובר בחומר זר, לא מדובר בחומר שהגוף שלנו לא מכיר ועלול לדחות אותו. מדובר בחומר שנמצא בתוך הגוף שלנו והוא חלק בלתי נפרד ממנו. צריך לומר, שאנחנו צורכים גם קולגן באמצעות מרכיב שנקרא ג'לטין אשר מצוי ביוגורטים, גלידה ועוד. במילים אחרות, מדובר בחומר שאנחנו חיים איתו בשלום.

אבקת קולגן מאוד יעילה לגוף והכרחית עבורה. מאחר ואנחנו מתחילים בשנות העשרים לחיינו לאבד קולגן ולא מייצרים כמות שווה, אז אנחנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם קמטים וסימנים אחרים. אבקת קולגן יכולה לעזור למלא את החסר ובכך היא יכולה להחזיר את המראה הצעיר והרענן שאנחנו חפצים בו.

שנסכם?

כאמור, קולגן הוא חומר איכותי לגוף, חומר שיכול לעשות לו פלאים ולהעניק לנו את המראה שאנחנו רוצים וכמהים לו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ריסים
ריתוך ריסים היא טכניקה שניתן להשתמש בה להנחת ריסים מלאכותיים על הריסים הטבעיים. מטרת הטכניקה הזו היא...
קרא עוד »
דצמ 21, 2022
מתי עושים שאיבת שומן מהבטן ולמה?
בשנים האחרונות, אנחנו יכולים על יותר ויותר אנשים שעוברים ניתוחי שאיבת שומן מהבטן. מדובר בגברים ונשים,...
קרא עוד »
אפר 12, 2017
חנות טבע אונליין – מדוע כדאי לרכוש מוצרי בריאות מחנות כזאת?
בשנים האחרונות יורת ויותר לקוחות בוחרים לרכוש מוצרים מכל סוג און ליין. קנייה מקוונת של מוצרי טבע,...
קרא עוד »
ינו 03, 2018