הסרת שיער – מה חשוב לדעת

הסרת שיער

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט שיטות שונות של הסרת שיער. מודל היופי העדכני שלנו, מציג גוף חלק ומושלם, ללא קשר האם מדובר על גבר או אישה. אם רק לפני כ- 50 שנים הגבר הגברי הוצג תמיד בתור דמות מחוספסת עם זיפים ושיער חזה שופע, הרי שהיום המודל נראה שונה לחלוטין. הדבר המודרני הינו גבר מטופח ויפה תואר, שמקפיד על שגרת טיפוח, שגרת אימונים וכמובן שהוא אינו סובל משיעור יתר. מסיבה זו בדיוק, גם גברים וגם נשים מתעסקים לא פעם בהסרת שיער הגוף המיותר שלהם. היום כבר אין שום צורך להתעסק עם סכיני גילוח, קרם להסרת שיער, מריטה בחוץ או בפינצטה וכמובן בשעווה, היות וניתן להיעזר בשיטה מתקדמת ויעילה יותר- הסרה של השיער המיותר בטכנולוגיית לייזר חדשנית.

כל מה שחשוב לדעת לגבי הסרת שיער

קודם כל, חשוב להבדיל בין שיטות להסרת שיער לצמיתות לבין שיטות המיועדות להסרת שיער זמנית. השיטות הזמניות הן השיטות המוכרות והמיושנות יותר, הכוללות כאמור שימוש בסכיני גילוח, שעווה, פינצטה וחוט. אך מי שלא מעוניין לבזבז זמן, כוח וכסף על שיטות מיושנות שמצריכות תחזוקה שוטפת, צריך לבחור בדרך יעילה ומתקדמת יותר. אחת השיטות המומלצות והמדוברות ביותר בשנים האחרונות, היא שיטה של הסרת שיער בלייזר. חשוב לזכור כי מדובר על טכנולוגיה שרק הולכת ומתפתחת, כך שהמכשירים החדשים והמשוכללים יותר, יוכלו תמיד לספק תוצאות איכותיות ויעילות יותר. כך שמי שמעוניין להתחיל טיפול, חייב לוודא מראש באיזה מכשיר משתמשים במכון, מהם הסיכונים שלו ומהי רמת ההצלחה שלו. המכשירים החדשים ביותר מאופיינים בזמן טיפול קצר יותר, בזכות העובדה שהם מסוגלים להפיק 20 פולסים בשנייה. הדבר מקצר משמעותית את אורך הטיפול ומאפשר לכל מטופל לבצע טיפולי הסרת שיער בכל הגוף, בחצי מהזמן שהיה דרוש לכך במכשירים הישנים. מעבר לכך, המכשירים החדשים מגיעים עם ידית קרח, שמסוגלת לקרר את אזור הטיפול ובכך למנוע כל סוג של כאב.

>בדקו גם טיפול פנים בראשון לציון

לסיכום, הסרת שיער נחשבת לאחד הנושאים המדוברים ביותר בשנים האחרונות. כל מי שמעוניין להסיר את השיער שלו לצמיתות, חייב לבחור במכשיר לייזר חדשני.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בפריצת דיסק
אחת הבעיות הנפוצות ביותר שקשורות לגב היא פריצת דיסק. אנשים רבים נאלצים להתמודד עם בעיה זו, בפרט...
קרא עוד »
אוק 19, 2017
דום נשימה בשינה – למה חשוב לטפל בזה
כשאנחנו ישנים, נדמה לנו שלא קורה שום דבר. הגוף, שלו ושקט אך המערכת ממשיכות לפעול כרגיל, אחרת לא היינו...
קרא עוד »
ינו 05, 2020
בהלת הקורונה: כך תשמרו על עצמכם!
שנת 2020 עדיין בתחילתה אך כבר עכשיו ברור, שהשנה הזו תירשם בספרי ההיסטוריה, כשנת הקורונה. הנגיף תופס...
קרא עוד »
מרץ 08, 2020