איך מבצעים ניתוח להצרת היקפים?

ניתוח הצרת היקפים

הצרת היקפים כבר מזמן הפך להיות שיטת עיצוב וחיטוב של הגוף. גברים ונשים כאחד ניגשים אל הליך זה בכדי לזרז את תהליך ההרזיה שלהם. אם בעבר הסתפקנו אך ורק בשיטות כמו שאיבת שומן או לייזר, הרי שהיום יש מגוון שיטות לא חודרניות רחב יותר להצרת היקפים באזורים השונים של הגוף.

חושבים על ניתוח הצרת היקפים? המשיכו לקרוא כדי להבין איך הוא מתבצע

מאחר וקיימים סוגים שונים של ניתוחי הצרת היקפים, בחרנו להתמקד בניתוח הלא חודרני, המתבצע בעזרת טכנולוגיית גלי רדיו. לטכנולוגיה זו קיימים ערכים מוספים שתורמים לגוף מעבר להצרת ההיקף שלו.

טכנולוגיית גלי רדיו? איך זה עובד בעצם?

עיקרון גלי הרדיו פועלים על עיקרון החימום וההמסה של תאי השומן הקיימים באזור אותו אתם מבקשים להצר. מדובר בגלים שבאופן מטאפורי יוצרים רעידת אדמה בשכבת השומן וממיסים אותה אל תוך מערכת העיכול שלכם.

מה הם הערכים המוספים?

בהתאם לאזור אותו בחרתם להצר בגופכם, דעו כי גלי הרדיו אותם יקרינו לאזור לא רק ממיסים את השומן, אלא גם תורמים לזרימת הדם ולחילוף החומרים. בעזרת הטכנולוגיות הנכונות להצרת היקפים תוכלו לראות הבדל משמעותי וכמו כן גם להרגיש אותו.

אזורים בגוף? איזה אזורים בגוף?

הצרת היקפים הרי לא מסתכמת רק בבטן או באזור האגן. יש כאלה שרוצים להצר את היקף הזרועות שלהם או את הירכיים. כל אלה אפשריים ומתאפשרים בעזרת גלי רדיו. אם דווקא חשבתם על אזור הצוואר והלסת, גם זה יתאפשר לכם. עם ייעוץ נכון והכוונה תוכלו להצר את גופכם בעזרת גלי הרדיו, ללא כל חדירה לגופכם, ולקבל את התוצאה שרציתם.

זה לא כואב

חסכנו לכם שאלה. ניתוח הצרת היקפים בטכנולוגיית גלי רדיו לא כואבת. השיטה הלא חודרנית אמנם תשדר חום אל גופכם אך לא ברמה שלא תוכלו לספוג וממש לא ברמה שתכאיב. במידה ואתם בכל זאת חוששים, תוכלו להתייעץ עם הרופא על משחת אלחוש לפני הטיפול ולפעול בהתאם.

לסיכום,

איזה כיף לדעת שניתוח הצרת היקפים הפך לניתוח פשוט, נגיש, לא חודרני שמשנה מראה והרגשה כאחד.

קראו על: שאיבת שומן בזרועות

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות לצרוך כורכומין על בסיס יומי
  מחפשים אחר 3 סיבות עיקריות לפיהן צריכה של כורכומין על בסיס יומיומי יהיה צעד חכם? כל אחד מכם יוכל...
קרא עוד »
אפר 11, 2017
טיפול טבעי בכינים – די לכימיקלים
הורים רבים מתמודדים על בסיס יום – יומי עם אחת המכות הקשות ביותר ממכות מצריים – מכת כינים. כל הורה...
קרא עוד »
מאי 26, 2019
מהי רפואה תת הכרתית
רבים לא מבינים היום כי רפואה תת הכרתית יכולה להביא עמה השפעה עצומה וחסרת תקדים על הגוף הפיזי. רפואה זו...
קרא עוד »
יונ 23, 2017