קעקועים צבעוניים – האם ניתן להסיר אותם?

הסרת קעקועים

מעוניינים להסיר קעקוע צבעוני מגופכם? זה הזמן לדעת הכול על הסרת קעקועים צבעוניים בלייזר

הסרת קעקוע מהגוף מתאפשרת כיום באמצעות מכשיר לייזר ייעודי המאפשר הסרה מלאה של כל סוגי הקעקועים על הגוף, לרבות, קעקועים צבעוניים בכל גודל אפשרי. הסרת קעקועים בלייזר מיושמת כיום על ידי יותר ויותר אנשים המעוניינים להסיר מגופם קעקוע ישן אותו הם ביצעו בעבר, כאשר פעולת ההסרה בלייזר נחשבת לשיטה הבטוחה, היעילה והמתקדמת ביותר מסוגה למטרה זו.

FOTONA – מכשיר לייזר מקצועי להסרת קעקועים צבעוניים

מבין כל מכשירי הלייזר המשמשים למטרות הסרת קעקועים, מכשיר ה-FOTONA הינו מכשיר הלייזר המקצועי והמתקדם ביותר מסוגו. מכשיר זה מאפשר הסרה של יותר מ-95% מגודל הקעקוע גם במקרים בהם מדובר בקעקועים המתפרסים על פני אזורי גוף רחבים. כמו כן, מכשיר ה-FOTONA יודע לבצע פעולת הסרה ממוקדת של קעקועים צבעוניים, כאשר פעולתו של המכשיר מותאמת לכל סוגי הצבעים המשמשים למטרות קעקוע.

מה חשוב לדעת על טיפולי לייזר להסרת קעקועים?

טיפולי לייזר להסרת קעקועים מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להסיר את הקעקוע המופיע על גופו. טיפולים אלו מיושמים בקליניקות פרטיות העוסקות ומתמחות בנושא, כאשר היקף הטיפול נקבע בהתאם לגודל הקעקוע, מספר הצבעים בו והאזור בגוף ממנו תהיו מעוניינים להסיר את הקעקוע.

בנוגע לשאלה האם זה כואב, אז חשוב שתדעו שפעולת הסרה של קעקוע בלייזר עלולה אומנם לגרום לתחושת כאב בעצימות כזו או אחרת, אך היא ניתנת לטשטוש באמצעות משחות אלחוש אותן מומלץ למרוח באזור המיועד לטיפול. בנוגע לשאלה האם ישנן תופעות לוואי לפעולה, אז חשוב שתדעו שבחלק מסוים מהמקרים, עלולות להופיע תופעות לוואי קלות כגון: נפיחות באזור המטופל, עור אדמומי ומגורה באזור המטופל ועקצוצים קלים באזור המטופל. יחד עם זאת, חשוב לציין שתופעות אלו חולפות מאליהן (באחוז מובהק מהמקרים) תוך מספר שעות עד מספר ימים לאחר הטיפול. במקרים נדירים, תופעות אלו ילוו אתכם למשך מספר שבועות.

הסרת קעקוע – כמה זה עולה?

עלותה של פעולת הסרת קעקועים נקבעת בהתאם לגודל הקעקוע ומספר הצבעים המופיעים בו, וזאת לנוכח העבודה שפרמטרים אלו משפיעים על היקף הטיפולים הנחוצים לצורך הסרת הקעקוע בשלמותו ו/או באחוזים גבוהים במיוחד. לפיכך, הצעות המחיר בנוגע לפעולת הסרת קעקוע, תוענק לכם רק לאחר שהגורם המטפל ראה במו עיניו את הקעקוע.

הסרת קעקועים צבעוניים המתפרסים על פני אזורי גוף גדולים יחסית, הינה פעולה המיושמת במסגרת סדרה של טיפולי לייזר, כאשר המחיר הנדרש הינו מחיר המשקלל בתוכו את מספר הטיפולים הנחוצים לכם. כמו כן, חשוב לציין שישנם לא מעט קעקועים צבעוניים קטנים יחסית שאף הם מחייבים סדרה של טיפולים וזאת על מנת להגיע לתוצאה המיוחלת של פעולת הסרת הקעקוע.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בטראומה באמצעות EMDR
EMDR הינה שיטת הרפיה המתבססת על תנועות העיניים. במסגרת ההרפיה, נוצר תהליך של עיבוד מחדש והקהיה שיטתית,...
קרא עוד »
פבר 14, 2016
החלקת קמטים ללא התערבות כירורגית
יש לא מעט אנשים מבוגרים אשר נראים בגילם אבל מרגישים כלפי פנים צעירים מאי פעם ומפגינים התנהגות של...
קרא עוד »
ינו 20, 2016
כל היתרונות בבית מרקחת אונליין
בית מרקחת באונליין, הוא אחד הדברים החשובים ביותר שקיימים בשנים האחרונות וזאת מכמה סיבות. לחנות...
קרא עוד »
דצמ 24, 2019