פתרון טבעי להפסקות נשימה בשינה

פתרון טבעי להפסקות נשימה בשינה

אנשים רבים סובלים מהתופעה של הפסקת נשימה בשינה. מדובר על מצב שבו הולכים לישון אך מתעוררים בבהלה באמצע הלילה, כאשר ישנו צורך דחוף לשאוף אוויר. למעשה, במהלך השינה אותו האדם הפסיק לנשום, דבר שגרם לגוף שלו להתעורר בבהלה כדי לספק למוח את החמצן הדרוש לו. ישנם אנשים שהתופעה מתרחשת אצלם אחת לתקופה, דבר שמאפשר להם להמשיך באורח החיים הרגיל שלהם. לעומת זאת, אנשים שסובלים מהתופעה בתדירות גבוהה יותר, נאלצים לרוב להשתמש במכשיר סיפאפ. מדובר על מסיכה שמחוברת לקומפרסור, אשר מתלבשת על אזור הפנים ולמעשה מזרימה בכוח את האוויר לתוך האף או הפה. רוב האנשים מתקשים להתרגל לשימוש במכשיר, היות והוא מסורבל ומקשה על היכולת להירדם.

פתרון טבעי להפסקות נשימה בשינה – החידוש שכל אחד חייב להכיר

כאמור, הפתרון הקונבנציונאלי להפסקות נשימה בשינה הוא הסיפאפ, שימוש במכשיר דיי מסורבל, אשר מקשה על השינה ואף עלול לפגוע בסינוסים לאורך זמן. אופציה קונבנציונאלית נוספת, היא שימוש בסד דנטלי, המאפשר למעשה לנעול ביחד את שתי הלסתות בזמן השינה. הבעיה היא שהדבר עלול לגרום לכאבי ראש או לכאבים במפרק הלסת, בגלל המנח הלא טבעי של הלסתות. אך היום כבר אין צורך להשתמש בפתרונות האלו, היות וישנו פתרון טבעי ופשוט לבעיה – נשימה בשיטת בוטייקו. שיטה זו נועדה ללמד כיצד לנשום נכון, על מנת למנוע את כל הסיבות הגורמות למצב של הפסקת נשימה. נשימה בשיטה זו יכולה למשל להפחית את עוצמת היניקה של האוויר, לשפר את מאזן החמצן וכדומה. לאורך זמן, השינה הופכת לרגועה יותר ורציפה יותר ואירועי הפסקת הנשימה פוחתים ונעלמים בהדרגה.

לסיכום, כל מי שמעוניין להשתמש בטיפול בהפסקות נשימה בשינה, חייב להכיר את שיטת הנשימה בוטייקו, המחליפה את כל הטיפולים הקונבנציונאליים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קריוניקה
מה הייתם אומרים לו היו אומרים לכם שישנו פתרון שיאפשר לכם לשוב לחיים בעתיד? על אף שהדבר נשמע כמו מדע...
קרא עוד »
יול 16, 2020
בלט דיסק
בלט  דיסק היא מצב שבו הרקמה הרכה סביב אחת או יותר מחוליות עמוד השדרה נדחפה ממקומה. זה יכול לגרום...
קרא עוד »
אוג 10, 2022
לשמור על הטיפוח הפנים, כך תעשי זאת נכון
מה שמדהים הוא שהיום הטכנולוגיה מגיעה לכל מקום בחיים שלנו. בין היתר, לכל מה שנוגע לטיפוח העור, עור...
קרא עוד »
אפר 29, 2022