השתלת שיניים

השתלת שיניים

אז מהי השתלת שיניים ומה שותלים בהם? שתלים דנטליים הם עמודי מתכת או מסגרות, המוצבים באופן כירורגי בעצם הלסת שמתחת לחניכיים. ברגע שהם במקום, הם מאפשרים לרופא השיניים להרכיב עליהם שיניים חלופיות.

כיצד עובדים השתלות שיניים?

מכיוון שהשתלים נתיכים לעצם הלסת שלכם, הם מספקים תמיכה יציבה לשיניים מלאכותיות. שיניים תותבות וגשרים המותקנים על גבי שתלים לא יחליקו או ישתנו בפה – יתרון חשוב במיוחד כאשר אוכלים ומדברים. 

התאמה מאובטחת זו מסייעת לתותבות וגשרים – כמו גם לכתרים בודדים המונחים על גבי שתלים – להרגיש טבעיים יותר מאשר גשרים או תותבות רגילות.

האם שיניים תותבות זה נוח?

עבור אנשים מסוימים, גשרים ותותבות רגילים פשוט אינם נוחים ואף אינם אפשריים, בגלל כתמים כואבים, רכסים גרועים או נקיקים. 

בנוסף, יש לחבר גשרים רגילים לשיניים משני צדי החלל שהשאירה השן החסרה. יתרון בשתלים הוא שלא צריך להכין או לקרקע שיניים סמוכות כדי להחזיק את השן או את השיניים החלופיות החדשות.

כדי שהחניכיים יקבלו שתלים, חשוב שיהיו החניכיים בריאות ועצם נאותה לתמיכה בשתל. עליכם להתחייב גם לשמור על מבנים אלו בריאים. היגיינת פה קפדנית וביקורי שיניים קבועים, הינם קריטיים להצלחתם הארוכה של השתלות שיניים ונחוצות לצורך שמירתם.

שתלים אנדוסטליים

שתלים אנדוסטליים, אלה מושתלים באופן כירורגי ישירות בעצם הלסת, קראו על השתלת שיניים ביום אחד. לאחר שרקמת החניכיים הסובבת נרפא, יש צורך בניתוח שני לחיבור עמדה לשתל המקורי. לבסוף, שן מלאכותית (או שיניים) מחוברת באופן אינדיבידואלי לחניכיים.

שתלים תת-פרסטיים

שתלים תת-פרסטיים, אלה מורכבים ממסגרת מתכתית המותקנת על עצם הלסת ממש מתחת לרקמת החניכיים. כאשר החניכיים נרפאות, המסגרת נעוצה בעצם הלסת, המחוברים למסגרת, והם בולטים דרך החניכיים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדברה ירוקה – בואו נבהיר את הנושא
בעבר כל סוגי ההדברות עבור כל סוגי המזיקים היו באמצעות חומרים כימיים שהם קטלניים. אך בשנים האחרונות יש...
קרא עוד »
נוב 22, 2021
השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת – האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים?
יש דברים בחיים שלנו שעד שהם לא מתקלקלים או שיש בהם בעיות אנחנו לא יודעים להעריך אותם. כך למשל אנחנו...
קרא עוד »
אוג 30, 2015
מרפאה וטרינרית בהוד השרון
לא תמיד כל מרפאה וטרינרית שתבחרו להגיע אליה תוכל לספק לכם את השירותים הטובים ביותר. אפשר אפילו לומר...
קרא עוד »
ספט 27, 2016