ניהול יומן למרפאות

ניהול יומן למרפאות

כל מרפאה שמעוניינת להבטיח לעצמה ניהול יעיל ומסודר יותר, חייבת לדאוג לעצמה לתוכנה ייעודית לצורך ניהול יומן למרפאות. זוהי הדרך היעילה והבטוחה ביותר, כדי להבטיח ששום תור לא יתפספס. רוב המרפאות עובדות בשיתוף פעולה עם מספר רופאים שונים, אשר מתמחים בתחומים שונים וכמובן מושכים כמות לא מבוטלת של מטופלים. ישנם מטופלים רבים שנוטים לבטל תורים או לשנות אותם ממעוד אחד למשנהו, דבר שמצריך תוכנה איכותית שמאפשרת לבצע את כל השינויים האלו בזמן אמת. בצורה כזו, כל שינוי מסונכרן עם היומן האישי של הרופא בגוגל, דבר שמאפשר לו לנהל את הלו"ז שלו בצורה נבונה ויעילה יותר. כמו כן, ניתן היום למצוא תוכנות ייעודיות, אשר מבטלות את הצורך בשימוש ביומן רופא. התוכנה מאפשרת לרופא ללחוץ על כפתור בודד ברגע שמגיע המטופל, על מנת לספק את הפלט המתאים לרשויות המס.

ניהול יומן למרפאות – כל הדרכים לעשות זאת בצורה נכונה

קודם כל, השלב הראשוני הוא לבחור בתוכנה איכותית ומקצועית, שתוכל להתמודד עם כל תחומי הניהול של מרפאה ממוצעת. תוכנה ברמה גבוהה למשל, תאפשר מעבר לניהול יומן, גם ניהול חשבונות, דבר שמקל מאוד על ההתעסקות עם רשויות המס. הפקת החשבוניות תהיה פשוטה ומהירה יותר, דבר שימנע טעויות ותבטיח כי כל מטופל מקבל את החשבונית המתאימה לטיפול שלו. מעבר לכך, רוב המערכות המתקדמות מכילות מרכיב אוטומטי של שליחת הודעות תזכורת לפני תורים, על מנת להבטיח כי המטופלים זוכרים את התור שנקבע להם ומתכוונים להגיע אליו. הדבר מונע ביטולים ברגע האחרון ומאפשר לשמור על לו"ז מסודר ומאורגן יותר. כמובן שכל אנשי הצוות במרפאה מקבלים הרשאה ליומן, על מנת שיוכלו לשנות את התורים השונים, כך שהדבר יתעדכן באופן אוטומטי במערכת. כמו כן, המערכת יכולה להכיל את תיקי המטופלים, על מנת לרכז את כל המידע הרלוונטי במקום אחד. בלחיצת כפתור בודדה, ניתן יהיה להגיע לכל המפגשים הקודמים וכל הדיאגנוזות של המטופל. לסיכום, תוכנה לצורך ניהול יומן למרפאות הכרחית על מנת לאפשר התנהלות תקינה ויעילה יותר במרפאה. זוהי הדרך הטובה ביותר לנהל את התורים ולמנוע טעויות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גלגלת מחטים – מוכחת מדעית כבעל תועלת לעור
בעזרת גלגלת מחטים תוכלו לשנות לחיוב את מראה העור שלכם ולגרום לו להיראות הרבה יותר צעיר וזאת תוך...
קרא עוד »
אפר 03, 2021
על מי מוטלת האחריות על פגיעה ברחוב?
לא הרבה יודעים אך אם נפצעתם באמצע הרחוב, ללא שום קשר לגורם כלשהו, תוכלו לתבוע את העירייה. כך כמובן גם...
קרא עוד »
מרץ 16, 2020
קמפוס ברושים
קורס רפואה אלטרנטיבית, יכול לכלול שיטת שונות של שיטות שמערבות מגע, אמנות ותנועה. גם עבודה עם היגיון...
קרא עוד »
מרץ 18, 2018