כל היתרונות בבית מרקחת אונליין

בית מרקחת באונליין, הוא אחד הדברים החשובים ביותר שקיימים בשנים האחרונות וזאת מכמה סיבות. לחנות קוסמטיקה מקוונת יש את כל היתרונות להביא עבור הצרכן כמו שיקבל בחנות קוסמטיקה פיזית. כדאי לנסות..

למה כדאי לרכוש מוצרי קוסמטיקה דווקא באינטרנט? 

האינטרנט, שפותח לראשונה כמשאב להקל על התקשורת, צמח כעת לרשת עולמית של מערכות מחשבים המקשרות בין פלטפורמות רבות ויוצרות יחסי גומלין בין ממשלות, מוסדות אקדמיים, עסקים וצרכנים. 

למרות שמומחים צופים כי למעלה מ – 380 מיליון אנשים יהיו מקוונים עד שנת 2003, בערך 88% מכלל משתמשי האינטרנט נמצאים כיום במדינות מתועשות. אז איך זה קשור לקוסמטיקה אתם שואלים? על כך בפסקה הבאה.

כל היתרונות בבית מרקחת אונליין 

במסגרת נקודת מבט עולמית זו, בה רוב בני האדם רוכשים באופן מקוון, אנליסטים בתעשייה, הציעו כי בתי מרקחת אינטרנטיים ייצרו מכירות של תרופות מרשם בסך 1.4 מיליארד דולר עד שנת 2017 ומעל 15 מיליארד דולר עד 2025.

נכון להיום, יותר מ – 4000 עסקים מורשים, מפיצים תרופות מרשם באינטרנט. עם זאת, רבים מאתרי האינטרנט הללו מספקים תרופות מרשם ללא מרשם תקף, מחלקים תרופות באיכות מפוקפקת ולא מצליחים לספק מידע עצמאי הולם למטופלים על תגובות שליליות ואינטראקציות בין תרופות.

היום קל מתמיד לרכוש תרופות הומאופתיות באמצעות האינטרנט.

תרופות באינטרנט – האם כדאי? 

בשנת 1997 ארגון הבריאות העולמי קרא למדינות החברות שלו, להדק את הפיקוח על מכירת מוצרים רפואיים דרך האינטרנט. 

ארגון הבריאות העולמי דאג במיוחד מכך, שמכירות באינטרנט עשויות לעקוף את רשויות התרופות הלאומיות העולמיות, ובכך לשחרר מוצרים רפואיים לשוק שאינם מאושרים, לא בטוחים או לא יעילים. 

ארגון הבריאות העולמי הצהיר כי הזמנת מוצרים רפואיים ללא אמצעי הגנה המוצעים על ידי התקנה המוסמכת, עלולה לסכן את בריאות הציבור ולהוות סיכון לחולים.

חשיבות צריכת תרופה מאתר מוסמך ומאושר 

תרופות הן לא משחק ילדים. כאשר רוכשים תרופה, כדאי לבדוק שהמקום בו אתם קונים – בעיקר אם מדובר באתר קוסמטיקה או תרופות – הינו מאושר להספקת מוצרים כתרופות ואף קוסמטיקה אינטימית. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דיקור סיני – מתי זה מתאים?
כשאנשים נאלצים להתמודד עם כאבים ואינם מצליחים למצוא מזור בטיפולים קונבנציונליים, ניתן לשקול דיקור...
קרא עוד »
נוב 03, 2021
פנים רגועות עם הזרקת בוטוקס
בשנות הששים של המאה הקודמת נהגה מלכת היופי הטבעי, קלייר מקסוול, להלך עם נייר דבק בין גבותיה כדי להפסיק...
קרא עוד »
ינו 13, 2013
ייעוץ מומחה: השגת ירידה טבעית במשקל ועיצוב הגוף
האם אתה מחפש אסטרטגיות יעילות להשיל משקל עודף ולחטב את גופך באופן טבעי? בתור סמכות מובילה בתחום...
קרא עוד »
פבר 14, 2024