יתרונות וחסרונות של מרווה רפואית

יתרונות וחסרונות של מרווה רפואית

כבר בבית הספר היסודי, אנו מכירים צמחים שונים ומבינים את התכונות הטמונות בהם, אשר מרפאות ומסייעות לגוף האדם ולבעלי החיים. בכך אנו מגלים כי מרווה הוא צמח מעולה לריפוי ולהרגעת העור. מרווה הוא צמח שאפשר למצוא בהרים בארץ ישראל, תוך שישנם מספר זנים. חלק מהזנים נודעו לריפוי, אבל חלק מהם עלולים להיות מסוכנים. אז מה צריך לדעת על מרווה רפואית שאינה מסוכנת אל מרפאת ומועילה? ומהם החסרונות של הצמח? כול המידע בהמשך. 

אם אתם רוצים תרופה טבעית לעור שתרפא דלקות פצעים כוויות וכאבים – חשוב שתשימו לב למוצרים טבעיים שנמכרים בחנויות הטבע כמו אור המדבר. אחד מהמוצרים, הוא כמובן מרווה רפואית, אשר ידועה בסגולות הרפואיות שלה.

מרווה – מה צריך לדעת?

בראשית יש להבין כי הצמח הזה נחשב כבר אלפי שנים כצמח מרפא והוא נחשב מקור נפלא לריפוי ברפואה קדומה של עמים שונים. בכך המרווה יוכל לספק מגוון שימושים, החל משימוש לחיטוי, המרווה מעולה נגד דלקות, מפחיתה מתחים, מקלה על תופעות שונות בהזדקנות הגוף, מפחיתה גזים ומקלה על נפיחות בטנית, ומספקת ריפוי דלקתי וריפוי של חתכים, זיהומים פצעים ושאר בעיות רפואיות. 

אז מהם היתרונות של הצמח?

צמח זה מכיל מגוון יתרונות בעיקר משום שהוא זמין כמעט בכול מקום בארץ. זאת בהרי ירושלים שם צומחת המרווה במידה רבה. בין היתרונות של הצמח תמצאו:

  • חומר מרגיע ושימושי כמעט לכל בעיה.
  • חיזוק אנרגיה והקלה בכאבים.
  • שיפור מצב הרוח וסיוע להרגעה.
  • הצמח הוא אנטי בקטריאלי וזמין לכול שימוש.
  • מעולה לחליטות תה ומקל על ליחה ושיעול.

בהקשר דומה, קראו גם על שמן אתרי.

ומהם החסרונות?

לשימוש בצמח אין יותר מידי חסרונות, אך חשוב לוודא כי אתם בוחרים במרווה הנכונה ולא בזאת שנחשבת מזיקה. נוסף לכך, ישנה מרווה מוגנת. לכן חשוב לחקור את הצמח לפני שאתם קוטפים אותו.

מלבד זאת, שימוש במרווה ללא הפקת משחה או שמן, אינו מאד מועיל, אלא אם מדובר בחליטת תה. כדי להנות משאר התכונות, רצוי לרכוש מרווה רפואית מחנויות טבע און ליין. בכך אפשר לבחור את המוצר המתאים ולהנות ממשלוח עד הבית.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך מזרון אורטופדי תורם לאיכות השינה שלכם
קיימים מגוון סוגי מזרונים החל ממזרון העשוי ספוג וכלה בקפיצים, אך גולת הכותרת של המזרונים וגם היקרים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2019
בית אבות סיעודי שדואג לכל הצרכים שלכם
לראות את ההורים הולכים ומתבגרים זה משהו שלא פשוט להתמודד איתו, וזאת למרות שכולנו מבינים שזו דרכו של...
קרא עוד »
אפר 23, 2018
מתי מומלץ להתחיל אילוף לגורי קינג צ'ארלס
גידול כלב הוא משימה אשר תובעת השקעת זמן ומאמץ ואיננה מיועדת לכל אחד, אלא רק למי שהחליט בלב שלם שהוא...
קרא עוד »
פבר 20, 2020