מה זה NLP

מה זה NLP

אחת הבעיות הגדולות ביותר שלנו, בתור בני אדם, אנחנו יוצרים לעצמנו הרגלים, דפוסים, אשר משפיעים על החיים שלנו בצורות שונות. מדובר על הרגלים ודפוסים, שיכולים להשפיע עלינו ביום יום, בתפקוד החברתי שלנו, בעבודה, ובכל דבר אחר. 

אנחנו לא תמיד שמים לב לכך, ולא תמיד אנחנו מבינים עד כמה הדפוסים וההרגלים משפיעים עלינו. מצד שני, לא מדובר בהכרח בדפוסים והרגלים שליליים, כמו התמכרות לחומרים, אך בהחלט מדובר על דפוסים והתנהגויות שיוצרות שיח מסוים, על פיו אנחנו מנהלים את חיינו ומקבלים החלטות בנושאים מסוימים. 

על מנת להתמודד עם מצב זה, נוצר NLP, ניתוב לשוני פיזיולוגי (קראו בהרחבה באתר https://stronger.co.il). הרעיון של תהליך זה, הוא להביא לידי כך שאנחנו נדע לשנות את השיח בתוכו אנחנו חיים ואיתו אנחנו מתנהלים, על מנת להשיג תוצאות הרבה יותר טובות. זה נכון הן לגבי יחסים עם אנשים אחרים, קרובים או רחוקים, וזה נכון לגבי הדרך בה אנחנו מתייחסים לעצמנו.

NLP זו שיטה מאוד מקובלת ונפוצה בעולם, הרבה מאוד אנשים בחרו להתמחות בה ועוסקים בה, לא רק באופן מקצועי אלא גם באופן אישי, אם הנושא מעניין גם אתכם עברו לסילבוס הקורס.

כיצד שיטת NLP יכולה לעזור לנו? 

ניקח לדוגמא מצב סטנדרטי, בו אנחנו חשים תחושות שליליות כלפי דברים מסוימים שאנחנו עושים, מה שיוצר הרגלים ודפוסים שאנחנו לא יכולים להימנע מהם, וכן שיח מסוים שמשפיע עלינו ועל התפקוד שלנו. 

בעזרת NLP, אנחנו לומדים כיצד לשנות את הגישה המחשבתית שלנו, כיצד להתנהג אחרת בסיטואציות אלו, ואז אנחנו יודעים איך לפעול בצורה נכונה. זה מאפשר לנו לייצר דפוסים אחרים, הרבה יותר טובים עבורנו, וכן להשיג תוצאות יותר איכותיות. 

כמובן שזה תהליך שלוקח זמן ודורש הרבה מאוד מחשבה, אך זה בהחלט אפשרי באמצעות NLP.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרצית לדעת על ניתוח וסטיבוליטיס
אחת הבעיות הפחות מוכרות בקרב גורמים רפואיים, אך למרבה הצער לא מעט נשים סובלות מבעיה זו הינה...
קרא עוד »
מרץ 15, 2021
מה זה חליטת תה קוביות?
כמעט בכל המשקאות, משתמשים בחליטה כדי להוסיף טעם למשקאות שלהם. זה בדיוק מה שקורה עם תה, כלומר אם אי פעם...
קרא עוד »
אוג 01, 2021
פורמולות טבעיות לבריאות מינית
אם אתם רוצים לשפר את הבריאות המינית שלכם כמו גם לשפר את מערכות היחסים האינטימיות בחייכם - חשוב שתדעו...
קרא עוד »
ספט 05, 2018