מוצרים טבעיים לכל המשפחה

מוצרים טבעיים

אם אתם רוצים לשמור על המשפחה שלכם חסינה ובריאה, ולעשות זאת באמצעות מוצרים טבעיים: חשוב שתדעו, כי כיום – ישנם אינספור מוצרי טבעיים, כמו ויטמינים, שמנים מן הצומח, תוספי תזונה וצמחי מרפא. כל אלה, מסייעים מאד לשמירה על בריאות הגוף, ועל חוסן גופני ורגשי. ישנם תוספים שיכולים להקל על כאבים מסוגים שונים. ניתן למצוא צמחים עבור טיפול בכאבי אוזניים ועצירות, טחורים ואלרגיות ועוד שלל תסמינים שכמעט כל אחד סובל מהם במהלך החיים, ניתן לטפל ולהפחית את הסבל מהם באמצעות צריכת צמחי מרפאים מופלאים.

אבל מה צריך לדעת על ויטמינים וצמחי מרפא?

"וויטמינים" הם שם כללי למגוון תוספי תזונה אשר מופקים מצמחים שונים, בעוד שהתמציות ממצות את חומצות האמינו, את הוויטמינים, המינרליים, חומצות השומן ושאר הרכיבים הטובים לגוף ולנפש.

תוספי תזונה, הם אותם תוספים שמאפשרים השלמה של חומרים המחסנים את הגוף, מגמישים את השרירים, מחזקים את המערכות החיסון. בעוד שהם מספקים את כלל החומרים הדרושים לחיזוק הגוף. מגוון צמחי המרפא והתוספים, מיוצרים מאבקות צמחים, תמציות ושאר חומרים המופקים מצמחים, מן החי, מפטריות ואצות.

אז אילו מוצרים טבעיים ישנם עבור כל המשפחה?

הנה רשימה של כמה מוצרים מומלצים:

עלי גי'נקו לשיפור הזיכרון – עלים שניתן ליטול כתוספי תזונה, והם מעולים עבור שיפור הזיכרון. העלים מעולים לשיפור הסירקולציה במוח, שיפור הזיכרון, הריכוז, והיכולות הקוגניטיביות. העלים מצוינים עבור בני משפחה בגיל השלישי.

ערכת צמחי מרפא לתינוק – גם תינוקות צריכים לצרוך ויטמינים ותמציות צמחים, וזאת כדי לאפשר התפתחות תקינה של מערכות הגוף, חיסון הגוף והקלה בכאבים. כיום, ישנן תמציות כמו: ליקצי'יק, קמילצ'יק, ויההרציק, אפצי'ק וקסינצ'יק. בזמן שכל אחת מסוגי התמציות, בעלת תפקיד אחר להגנה וחיזוק מערכות הגוף והחיסון של התינוק.

תרסיס לאחר לידה – כדי להקל על הגוף אחרי לידה, אפשר לבחור תרסיסים טבעיים כמו אפטרקל (קראו גם על מוצר לטיפול טבעי בטחורים בהריון). תרסיס זה, נועד לעזור להקל על כאבים ולספק לידה עם מינימום קרעים וחתכים. עוד מומלץ לבחור שמן שקדים שעוזר להקל במתיחה ולמנוע קרעים בנרתיק.

לסיכום, כדי להגן על המשפחה מגדול, ועד לבן המשפחה הקטן ביותר: רצוי לבחור מגוון תכשירים טבעיים. ביניהם צמחי מרפא, תמציות, סופר פוד, ויטמינים ותוספי תזונה. בכך תשמרו על משפחה בריאה ומאושרת! את כל המוצרים הנפלאים האלו ניתן לרכוש ברוב חנויות הטבע.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי עיסוי לומדים במקום הטוב ביותר
אין זה סוד שהעולם שבו אנחנו חיים הוא עולם שלא חסר בו מתח, ובמיוחד אם מדובר על אנשים שחיים במדינה לחוצה...
קרא עוד »
יונ 16, 2014
באיזה מקרים נעשה טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד שלנו
ילדים צעירים עם כאבי שיניים או זיהום בשן, דורשים טיפול בכל גיל - לפעמים זה אומר שהילד יצטרך לעבור...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
איך יודעים שיש אבנים בכליות ומתי כדאי לגשת לרופא?
כיצד תוכלו לדעת אם אתם סובלים מכאבים הנובעים מהכליות? מהם הסימפטומים? מתי כדאי לגשת לרופא? כאן נוכל...
קרא עוד »
יול 12, 2021