מולטי ויטמין

מולטי ויטמין

אחד מתוספי התזונה הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא מולטי ויטמין. מדובר על תוסף תזונה טבעי המכיל כמות מסוימת של ויטמינים שונים. ויטמין הוא שם כולל למגוון חומרים ורכיבים שונים שגוף האדם זקוק להם כדי לתפקד באופן בריא וטוב.

סוגי הוויטמינים שמצויים בגוף הם רבים, כאשר כל אחד מהם מתחלק לקבוצות שונות. לכל ויטמין יש תפקיד כזה או אחר בגוף האדם, כך שהוא "מפעיל" באופן תקין את מערכות הגוף כמו מטבוליזם, מערכת העצבים, המערכת החיסונית ועוד.

מי צריך לקחת מולטי ויטמין

נשאלת השאלה – אם בגוף האדם מצויים כל אותם וויטמינים חיוניים לתפקוד תקין של הגוף, מדוע יש צורך ליטול תוספי תזונה כמו מולטי ויטמין? התשובה לכך היא שלא לכל אחד יש את תפוקת הוויטמינים הטובה ביותר. ישנם אנשים שסובלים מבעיות בריאותיות כאלו ואחרות, או אנשים שצורכים מזונות בצורה בררנית – כך שהגוף שלהם לא מקבל את הוויטמינים הדרושים לו מהמזון שהם אוכלים.

לכן אנשים כאלו זקוקים לתוספת של ויטמינים הכרחיים לבריאותם, ואותם ניתן להשיג באמצעות נטילה של מולטי ויטמין. באופן כללי כל אותם אנשים שאינם מקפידים על תזונה מאוזנת ובריאה הכוללת ירקות ופירות, אוכל מן החי כמו דגים, עוף ובשר או דגנים מחיטה מלאה ככל הנראה יצטרכו להשלים את הוויטמינים החסרים בגופם באמצעות מולטי ויטמין.

מולטי ויטמין – התוספת החיונית שהגוף שלכם צריך

ישנם אנשים שמתוך בחירה מחליטים לצרוך מוצרי מזון מסוימים בלבד, ולא לאכול את כל אבות המזון שהגוף שלהם צריך. דוגמה מצוינת לכך היא אנשים טבעוניים, צמחוניים או אחרים המקפידים על דיאטות מגבילות בצורה כזו או אחרת.

מכיוון שהם לא צורכים באופן טבעי באמצעות המזון את הוויטמינים שהגוף שלהם צריך, תוסף של מולטי ויטמין הוא הפתרון האידיאלי עבורם. כך הם יכולים להמשיך בצריכת המזון שהם מעדיפים ,וגופם מקבל את מלוא הוויטמינים הדרושים לתפקוד התקין של כל מערכות הגוף.

גם אנשים מבוגרים שמקפידים על תזונה מאוזנת בדרך כלל, יכולים לסבול במהלך השנים ממחסור בחלבון חיוני המסייע לספיגת ויטמין 12B. לכן גם עבורם מולטי ויטמין יכול להשלים את המחסור בוויטמינים הנחוצים לגופם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכללים הבלתי נאמרים להתחמקות מאבנים בכליות
אבנים בכליות. שתי מילים שמעוררות אימה מיידית. תצורות המינרלים הזעירות והקשות הללו שמצטברות בכליות...
קרא עוד »
דצמ 05, 2023
רשלנות רפואית
אין ספק שכל רופא שפגשתם בו עושה ויעשה את כל מה שהוא יודע ויכול על מנת לעזור לכם. לימודי רפואה הם אחד...
קרא עוד »
דצמ 26, 2017
איך ניגשים לתרגום טפסים רפואיים
חולים ומטופלים רבים אחרים בכל סוגי הרפואה, נתקלים לעיתים במצב חירום מחוץ לישראל, שם הם מקבלים טיפול...
קרא עוד »
דצמ 24, 2019