היתרונות של דיאטה קלינית

דיאטה קלינית

ירידה במשקל היא דבר שרבים מעוניינים בו. כיום מוצעות לא מעט תכניות דיאטה שונות אשר במסגרתן מבטיחים לכם לרדת במשקל באופן מהיר, הדרגתי או איטי על בסיס תזונה כזו או אחרת, בשילוב אימוני כושר כאלה ואחרים. אולם, במידה ואתם מעוניינים בירידה בריאה במשקל, שלא רק לצורך של קבלת הגזרה המושלמת עבור הגוף שלכם, אלא  לצורך של שמירה על בריאות הגוף- חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הנכונים שיסייעו לכם לבנות תפריט המותאם לכם בהתאם לכל הפרמטרים הרלוונטיים למי שאתם ולגוף שלכם.

מהי דיאטה קלינית

דיאטה קלינית הינה דיאטה אשר עושים אותה במסגרת ייעוץ וליווי של איש מקצוע הקרוי דיאטן קליני או דיאטנית קלינית. איש מקצוע מעין זה למד במשך 3 שנים את מדעי החיים הכוללים בין היתר את תחומי הביולוגיה, הגנטיקה, מיקרוביולוגיה, קליניקה של מחלות, פתולוגיה ועוד. לאחר הלימודים הללו כל איש מקצוע מעין זה עבר הכשרה מעשית של כחצי שנה בבתי החולים ובמסגרות קהילתיות שונות. לאחר הכשרה מעשית זו, איש המקצוע עבר מבחן ממשלתי אשר לאחריו הוא קיבל תעודה של דיאטן קליני המורשה לעסוק בתחום.  לאיש מקצוע מעין זה יש את הסמכות להתאים לכל אדם תפריט המיועד לצורך ירידה במשקל, תוך התחשבות בכל הגורמים הרלוונטיים אליו כגון: מדד הBMI שלו, מצב בריאותו, היעד אליו הוא מעוניין להגיע בירידה במשקל ועוד.

מהם היתרונות של דיאטה קלינית

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע לבחור דווקא בדיאטה קלינית, הרי שהסיבות לכך הן די רבות. ראשית כל, דיאטה קלינית מותאמת לאדם מתוך הערכה של מצבו הבריאותי ומתוך התאמה להרגלי האכילה שלו. בכדי שהדיאטה לא תהיה סגפנית מדי לאדם, דבר אשר יוביל אותו למאוס בה די מהר, דיאטן קליני מתאים אותה לאורח חיוו בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך, דיאטה קלינית מתבססת על המחקרים העדכניים ביותר. דיאטן קליני הוא אדם אשר עובר לא מעט השתלמויות ומתעדכן בכל מה שחדש ורלוונטי בעולם התזונה וגוף האדם. הדיאטה מתבססת על בסיס מדעי וגנטי והיא מאפשרת לכל אדם להתחבר אל התפריט המוצע לו, לרדת במשקל באופן מבוקר על ידי ליווי וייעוץ אישי של הדיאטן לאורך כל הדרך ולשמור על בריאותו.

דיאטה קלינית מתאימה גם לאנשים שסובלים ממחלות רקע של השמנת יתר כגון: לחץ דם וסכרת וכן לנשים בהריון, תוך התחשבות במצבם הבריאותי המורכב והמיוחד, התאמת הערך הקלורי לתפריט ובחירת המזונות הרלוונטיים להם. הבחירה בדיאטה קלינית מאפשרת לכל אדם לרדת במשקל בצורה בטוחה ובריאה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול שורש בגיאורגיה
רפואת שיניים היא תחום חשוב מאוד בגיאורגיה. למדינה יש הרבה רופאי שיניים המעניקים טיפול שיניים איכותי...
קרא עוד »
דצמ 05, 2022
מאמן כושר אישי בחיפה
שמירה על כושר ובריאות הוא חלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים רבים גם בישראל וגם בעולם כמובן. מלבד ספורטאים...
קרא עוד »
פבר 20, 2022
מולטי ויטמין
אחד מתוספי התזונה הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא מולטי ויטמין. מדובר על תוסף תזונה טבעי המכיל...
קרא עוד »
יול 07, 2019