פסיכוגריאטר מומלץ

פסיכוגריאטר מומלץ

כשמגיעים לגיל השלישי, גיל הזהב, עולות לא מעט שאלות, לא מעט תהיות, דברים מסוימים בחיים צריכים להשתנות. זה לא קורה בבת אחת, זה דבר שמתרחש בתהליך, צעד אחר צעד. לאט לאט מגלים עוד ועוד רבדים שצריך להתייחס אליהם, דברים שצריך לשים לב אליהם.

זו הסיבה שהרבה מאוד אנשים מבוגרים, קשישים, נדרשים לפנות אל פסיכוגריאטר ורצוי שהוא יהיה פסיכוגריאטר מומלץ, מישהו שמתמחה בתחומים ספציפיים, מישהו שאפשר לקבל עליו המלצות וחוות דעת, בין אם זה מאנשי מקצוע ובין אם זה מגורמים אחרים.

פסיכוגריאטר הוא אדם שמתמחה בכל מה שקשור לנושא הגריאטרי, נושא שבאופן טבעי מתייחס לכל דבר שקשור לגיל הזהב כך או אחרת. מדובר על מי שיודע כיצד לטפל בבעיות תזונה, בעיות התנהגותיות, בעיות של תפקוד בצרכים, בעיות פנימיות ואחרות אשר מוכרות בקרב הגיל השלישי.

כפי שיש רופאים שמתמחים בטיפול בילדים, כך ישנם רופאים שמתמחים בטיפול באנשים מבוגרים. זה נכון הן במקרה שמדובר באנשים שיכולים לתפקד באופן עצמאי, אנשים שיכולים לבצע פעולות ללא עזרה של אחרים, חברים או בני משפחה. וכן זה נכון, מן הסתם, באנשים שנמצאים למשל, בדיור מוגן, בתי אבות, מחלקות סיעודיות וכן אנשים שמתגוררים בביתם אך אינם יכולים לבצע פעולות באופן עצמאי, אלא זקוקים לעזרה של מטפלים וגורמי מקצוע אחרים.

פסיכוגריאטר ידע לאבחן את מצבם, לבחון את הבעיות איתן הם מתמודדים ולקבוע להם תוכנית טיפול מתאימה, בין אם זה מבחינת תזונה ובין אם זה מבחינות אחרות. מן הסתם, התוכנית צריכה להיות תחת מעקב ופיקוח שלו, על מנת לראות כיצד היא מתקדמת והאם היא מתאימה למטופל.

חשוב להדגיש, שתי נקודות מהותיות, הראשונה, במקרים רבים הטיפול נועד בשביל לשפר את איכות החיים לא בשביל למנוע מצב או לתקן מצב קיים. מאחר ומדובר באנשים מבוגרים, ייתכן מאוד ויהיו אלו מצבים בלתי נמנעים ובלתי הפיכים, עם זאת, גם שיפור באיכות החיים זה לא מעט עבורם.

נקודה שנייה, חשוב מאוד להתחיל את הטיפול ולבצע אותו בזמן ובצורה עקבית, רק כך התוכנית תצליח ולו במעט.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
זירוז לידה טבעי – כל הדרכים
זירוז לידה נעשה בדרכים טבעיות ומלאכותיות כאחת, כאשר את הדרכים הטבעיות ניתן לבצע כבר מהשבוע ה- 37 ואת...
קרא עוד »
מאי 30, 2021
ציוד רפואי לשיקום
מכשור רפואי מתקדם אשר מיועד לשיקום יכול לשנות באופן מהותי את משך ההחלמה ולסייע במובנים רבים. בין...
קרא עוד »
ינו 10, 2021
איך מייצרים מזרן ויסקו?
מזרני ויסקו, הידועים גם בתור מזרני קצף זיכרון, זכו לפופולריות בזכות יכולתם להתאים את עצמם לצורת הגוף...
קרא עוד »
ספט 14, 2023