איך מתכוננים להגדלת חזה?

הגדלת חזה

הגדלת חזה היא אחד הניתוחים המוכרים בעולם הרפואה האסטטית, כאשר התחום הולך ומתפתח ברבות השנים, עם הידע והניסיון שנצבר מאז החל השימוש הנפוץ והנרחב בו. הדלת חזה ניתן לבצע החל מגיל שבע עשרה, בתום ההתפתחות המינית המלאה, לאורך כל שלב בחיים, גם בין הריונות מעצם כך שהוא אינו מפריע להנקה. הגדלת חזה מתאימה קודם כל למי שמעוניינת בכך, זהו אינו הכרח בשום מצב שהוא. לרוב מדובר בנשים אשר חשות אי נוחות סביב גודל החזה הטבעי שלהן, או נשים אשר החזה שלהן "התרוקן" לאחר הריונות והנקות, והן מעוניינות למלא ולהרים את השד חזרה אל מצבו הטבעי.

הניתוח שדורש הכנה

אמנם ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח נפוץ, עם סיכונים מועטים באחוזים נמוכים, אך עדיין מדובר בהחלטה משמעותית, אשר אין להקל בה ראש. הנה כמה מן הדברים שכדאי לדעת ולעשות, טרם הניתוח:

  • הכירי היטב את התהליך: אספי כמה שיותר מידע על התהליך עצמו, שלביו וההחלמה ממנו, כמו למשל אילו בדיקות תדרשי לעשות לפני הניתוח, אילו תרופות יש להכין עבור תקופת ההחלמה, האם ישנן הגבלות או דרישות מיוחד לאחר הניתוח, מה משך תקופת ההחלמה וכולי.
  • בחירת מנתח נכון: ודאי שהמנתח שבחרת הינו מנתח כירורג מומחה אשר מורשה על ידי משרד הבריאות ואף שיהיה חבר ב"איגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית", מנתח אשר לו וותק וניסיון רב, שם ומוניטין. מנתח כזה הוא בעל סיכויי הצלחה גבוהים ומבטיח לך שביעות רצון מן התוצאות.
  • תיאום ציפיות מקצועי: אחרי שהחלטת על ביצוע הניתוח, וקיימת פגישה עם המנתח, יש לקיים עם הרופא פגישה לצורך תיאום ציפיות. בשיחה זו תחליטו על גודל השתל, צורתו ומיקום החתך. מנתח אמין ומנוסה ידע להתאים את אופן הניתוח אל הציפיות והגוף הספציפי שלך וימנע ממך בעיות רפואיות בהמשך ואף עוגמת נפש.
  • איכות השתלים: אין להתפשר על סוג ואיכות השתלים! יש לוודא כי השתלים מאושרים על ידי משרדי הבריאות בארץ, באירופה ואף בארה"ב.

לסיכום, אלה הן כמה נקודות בסיסיות חשובות אשר מומלץ לקחת בחשבון ולפעול על פיהן כהנה לניתוח הגדלת חזה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קנאביס – כל מה שרציתם לדעת
קנאביס זה צמח מסוים אשר ממנו ניתן להפיק סם. סביב סם הקנאביס התעוררו דיונים רבים וקיימים חילוקי דעות...
קרא עוד »
נוב 04, 2019
רופא עד הבית
כאשר אתם חשים ברע ואין לכם כל כך את האפשרות לצאת למרפאה, או יכול להיות כי זה קורה לכם בשעות ערב אתם...
קרא עוד »
ספט 30, 2020
התרופות שלכם חשובות לכם? קנו מקרר תרופות!
אחת הבעיות בהן נתקל כל מי שעושה שימוש בתרופות שונות שיש לשמור בקירור כאשר הוא מעוניין לטייל בחו"ל -...
קרא עוד »
ספט 14, 2014