טיפול בציפורן חודרנית בלייזר או בפנול

טיפול בציפורן חודרנית

אנשים רבים סובלים מהתופעה של ציפורן חודרנית, דבר שללא שום ספק עלול להשפיע על כל איכות החיים. מי שמכיר את התופעה, יודע עד כמה היא יכולה להקשות על הליכה, ריצה או אפילו סתם ישיבה. מדובר על תופעה נפוצה במיוחד, אשר מתרחשת בתדירות גבוהה יותר בעונת הקיץ. למעשה, מדובר על ציפורן שגדלה לתוך העור שמצוי סביבה, ובכך מייצרת לחץ מקומי על האזור. כתוצאה מכך, נוצרת דלקת מקומית, אשר מתאפיינת כתחושת כאב, נפיחות ואף זיהום והפרשות מוגלתיות. חשוב להבין כי ללא טיפול מתאים של ד"ר אנדי קרף, הזיהום עלול להתפשט ולסכן את כל האצבע. לכן חשוב לגשת לאיש מקצוע שמתמחה בתחום, על מנת לקבל את הטיפול המתאים. טיפול בציפורן חודרנית בלייזר או בפנול נחשב לטיפול היעיל והמומלץ ביותר.

טיפול בציפורן חודרנית בלייזר או בפנול – מה חשוב לדעת בנושא?

קודם כל, חשוב להבין כי ציפורן חודרנית עלולה להופיע כתוצאה מגזירה לא נכונה של הציפורניים, הזעת יתר בכפות הרגליים, סכרת, השמנת יתר, נעליים לוחצות ועוד. לכן אנשים שעוסקים בקיקבוקס, בלט או כדורגל למשל, נוטים לסבול יותר מהתופעה. אך באמצעות אבחון מדויק וטיפול מתאים, ניתן להיפתר מהציפורן החודרנית ולחזור לשגרת החיים הרגילה. חשוב להתאים את הטיפול למצב הציפורן החודרנית ולתדירות שבה היא מופיעה. לעיתים מספיק להשרות את כף הרגל במים חמימים ולאחר מן לגזור את הציפורן, ואילו במקרים רציניים יותר, יש לגשת לאיש מקצוע שמתמחה בתחום. איש המקצוע יכול להיעזר בלייזר או בפנול על מנת לטפל בציפורן החודרנית. הטיפול כולל הסרה של הציפורן החודרנית וצריבת השורש שלה באמצעות לייזר או חומר כימי בשם פנול. בצורה כזו, ניתן למנוע צמיחה מחודשת של הציפורן לתוך העור. מדובר על פרוצדורה של רבע שעה הנעשית תחת הרדמה מקומית.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להתמודד עם תופעת הטחורים?
מתוך תופעות פיזיולוגיות שונות שלא נעים לסבול מהן אין ספק שבעיית טחורים היא אחת מהתופעות הכי פחות...
קרא עוד »
אוק 16, 2015
ד"ר קובי שגיא: 3 דברים שלא ידעתם על הרטבה בלילה
רוב האוכלוסייה תיגמל מהרטבה בלילה עד לגיל ארבע. בין גיל ארבע לשש היקף התופעה יורד מ-25 אחוזים ל-15 ואילו...
קרא עוד »
מרץ 03, 2019
ניתוח מתיחת בטן – איך זה עובד?
השמנה לצד ירידות דרסטיות במשקל, היריונות ולידות, תהליך ההזדקנות הטבעי שהגוף עובר- אלו ועוד משנים את...
קרא עוד »
ינו 02, 2017