הדרך הטובה ביותר לצרוך סידן ומינרלים

הדרך הטובה ביותר לצרוך סידן ומינרלים

כולנו יודעים כי הדרך הכי יעילה והכי טובה לצריכה של וויטמינים ומינרלים היא באמצעות אכילת מזונות בריאים אשר אלו כבר מכילים את כל אותם רכיבים תזונתיים. אין חולק כי הספיגה הטובה ביותר היא על ידי אכילה נכונה ומסודרת של המאכלים אשר אלו מכילים רמה גבוהה של אותם ויטמינים או מינרלים.

אך אם אנחנו לא מצליחים לצרוך את הכמות הרצויה ואת המינון הדרוש לנו לגוף, אנחנו חייבים להשלים את זה עלך ידי נטילת תוספי תזונה.

כל מי שיעשה חשבון מדויק מה הוא צורך, כמה הוא מכניס לגופו מתוך התזונה הרגילה, יגיע מהר מאוד למסקנה העגומה כי חסרים לו רכיבים חיוניים רבים מאוד והוא למעשה סובל כמעט מ'תת תזונה' בכל מה שקשור לתזונה של מרכיבים בריאים וחיוניים לגוף. בדיוק לשם כך ישנה האפשרות לצרוך תוספי תזונה. אלו מאפשרים לנו לנשלים את התזונה החסרה שלנו ולמלא את כל החסרים בצורה מושלמת.

מינרלים וסידן – באמצעות כמוסות, טיפות או כדורים

אפשר למצוא היום תוספי תזונה מכל הסוגים הקיימים במגוון צורות כמו מוצרי כלורלה. אפשר למצוא אותם בצורה של טיפות, בכדורים, בכמוסות או אפילו בסוכריות לילדים. כך שלמעשה אין כמעט סיבה להימנע מליטול את תוספי התזונה ובכך לצרוך את כל מה שהגוף צריך.

כאשר נוטלים את תוספי התזונה, נהנים מבריאות הרבה יותר טובה כי הגוף למעשה מקבל את מה שהוא צריך לצורך קיומו.

אצל מי קונים תוספי תזונה?

ישנם תוספי תזונה של יצרניות רבות כמו שניתן למצוא באתר https://www.klilhateva.co.il/. לא כולם מבטיחים את הספיגה הטובה של התוסף. יש כאלה המורכבים באופן כזה שהם נספגים באופן מידי והגוף מקבל מאה אחוזים מתוך אותו תוסף תזונה. מנגד יש חברות אשר תוספי התזונה שלהם לא נספגים היטב והם מופרשים אל מהגוף כמעט בשלמות. מה שאומר בפועל שאין מהם כמעט כל תועלת.

ברור שיש לבדוק היטב לפני שבוחרים את תוספי התזונה כמו כן יש להיצמד להוראות היצרן אשר מורים איך כדאי ליטול את התוסף, האם ליטול אותו יחד עם אוכל, אחרי אוכל, על קיבה ריקה וכו'.

.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקת דם לתסמונת דאון
כל הריון מלווה בחששות לגבי התפתחותו התקינה של העובר. כל אישה הרה בישראל עוברת סדרה ארוכה וקפדנית של...
קרא עוד »
יונ 16, 2014
רשלנות רפואית – איך זה עובד?
טיפולים בבתי חולים הם אף פעם לא דבר קל. מלבד זאת שמדובר באדם שכבר חולה וחלוש, הוא צורך לעבור בירוקרטיה...
קרא עוד »
נוב 16, 2021
עקירת שן: שישה היבטים חיוניים שכולם צריכים להיות מודעים אליהם
עקירת שן, הידועה בכינויה עקירת שן, היא הליך דנטלי הכולל הוצאת שן מהשקע שלה בעצם הלסת. אמנם זה נוהל...
קרא עוד »
יול 29, 2023