כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד

האם יש דבר כזה בכלל השתלת שיניים ביום אחד או שזו המצאה של רופאי שיניים כדי להוציא יותר כסף מלקוחות? האם ההשתלה הזו טובה יותר מההשתלות של פעם ומה מחיר השתלה כזו? כל התשובות לשאלות האלו ונוספות בהמשך המאמר.

האם השתלת שיניים ביום אחד קיימת?

התשובה תהיה קצת מתחכמת: לאחר הכנות מוקדמות, הניתוח יתבצע ביום אחד, כ-7 שעות, אשר בסופן תקבלו שיניים חדשות. השיניים האלו יהיה זמניות ואת הקבועות תוכלו לקבל לאחר שבוע. אז כן, אפשר להגיד שיש דבר כזה השתלת שיניים ביום אחד. חשוב להבהיר שלא כל רופא שיניים יודע לעשות את הניתוח הזה אלא ישנם בודדים בלבד בארץ שמתמחים בניתוח הזה. רופאים רבים בכלל לא יודעים על הניתוח הזה וכאשר מגיע אליהם פציינט במצב קשה, חלקם יגידו שאין מה לעשות וחלקם ייתנו פתרונות זמניים שלא יפתרו את הבעיה ועלולים אפילו להחמיר אותה כמו תותבות אשר גורמות לאחר תקופה מסוימת נסיגה של החניכיים ובסופו של דבר לאי התאמה של התותבות לחלל הפה.

השתלת שיניים- פעם והיום

האם ההשתלה של היום טובה יותר משל פעם? בהחלט. אמנם גם פעם אחוז ההצלחה בניתוחים היה גבוה אבל מבחינת זמני ההשתלה- הטכנולוגיה שיפרה בהמון את זמני ההשתלה- אם פעם השתלת שיניים יכלה לקחת כמה חודשים ולפעמים למעלה משנה כי בין טיפול לטיפול נתנו לחלל הפה להחלים, היום ניתן לבצע את הניתוח ביום אחד ולקבל שיניים חדשות תוך שבוע בלבד! זאת הודות למחשבים עם תוכנות מיוחדות שבהן ניתן לבצע "ניתוח וירטואלי" מקדים לפני הניתוח האמיתי, מה שמאפשר למנתח לתכנן מראש את מיקום ההשתלות ולעלות על בעיות עוד לפני שהוא מבצע את הניתוח.

למי מתאימה השתלת שיניים ביום אחד?

השתלת שיניים ביום אחד מתאימה לגברים ונשים כאחד, אשר עצם הלסת שלהם נשחקה או שהם מחוסרי עצם לגמרי ובשל כך לא יכולים לבצע השתלת שינים רגילה.

מחיר השתלת שיניים ביום אחד

מחיר השתלת עצם משתנה כמובן מרופא לרופא ומפציינט לפציינט. מחיר השתלת שיניים נע בין 40 ל50 אלף שקלים ויכול לעלות יותר במידה וצריך טיפולים מקדימים.

האם ישנן אופציות נוספות?

ישנם עוד שני סוגים של טיפולים שניתן לבצע והם השתלת עצם והרמת סינוס. בשני המקרים מדובר בטיפולים ארוכים יותר, מסובכים לביצוע וכואבים יותר. בנוסף, השתלת עצם כרוכה בהוצאת עצם ממקום אחר בגוף או לקיחת עצם מחיה- סיבוך מיותר לעומת ההשתלה הבזאלית אשר נעשית ביום אחד.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כריות לתמיכה בראש ובצוואר
בני האדם לא נועדו לשבת על כיסא שמונה, תשע ועשר שעות ביום ולהסתכל במחשב לאורך כל הזמן הזה. העובדה כי רוב...
קרא עוד »
אפר 15, 2018
בית אבות סיעודי שדואג לכל הצרכים שלכם
לראות את ההורים הולכים ומתבגרים זה משהו שלא פשוט להתמודד איתו, וזאת למרות שכולנו מבינים שזו דרכו של...
קרא עוד »
אפר 23, 2018
מהו תהליך השבחת זרע?
זוגות המתקשים להיכנס להיריון מתבקשים לבצע בדיקות שונות כדי לברר את מקור הבעיה. כחלק מהבדיקות, יתבקש...
קרא עוד »
פבר 28, 2021