הרמת סינוס סגורה

הרמת סינוס סגורה

לקראת ביצוע ניתוח השתלת שיניים מלאכותיות, יש להתאים את חלל הפה לקראת התהליך. יש מקרים שחלל הפה מתאים לניתוח ויש מקרים שצריך לבצע כמה טיפולים אצל המומחים לרפואת שיניים בירושלים –
מרפאת שיניים בירושלים exper, כדי שהניתוח הגדול יהיה מוצלח.

הרמת סינוס סגורה

כאשר יש צורך ליצור ריחוק קל בין דפנות הסינוס לבין המיקום שבו תתבצע השתלת שיניים, מבצעים הרמת סינוס סגורה שכוללת הרחקה זו בכמה מילימטרים בודדים. מכיוון שמדובר במרחק קצר לא מבצעים פעולה פולשנית כירורגית אלא בעבודה שבה מבצעים חתך קטן יחסית ולכן היקף העבודה הוא פחות בהיקפו מזה של הרמת סינוס פתוחה. ממלאים מרחק זה שנוצר בחומר עצם ובדרך זו השטח מוכן למטרת ההשתלה. 

רופאי שיניים שמתמחים בנושא כירורגית הפה והלסת 

פעולה ממוקדת של הרמת סינוס סגורה מבוצעת על ידי רופא שיניים מומחה בתחום שיקום הפה בירושלים אשר התמחה בתחום זה ולכן הוא מבצע את הפעולות הללו במיומנות רבה, צעד אחר צעד עד השלמת המשימה. הרופא עושה כל שניתן כדי לא להכאיב למטופל ולכן הוא משתמש בטכניקות חדשניות ובמשככי כאבים במידת הצורך.

השתלת שיניים 

קיימים כמה קריטריונים שעל פיהם רופא השיניים מחליט אם לבצע את ההשתלה של כל השיניים בחלל הפה, הן העליונות והן התחתונות ביום אחד, או בכמה ביקורים במרפאה. הדבר הוא נגזרת של מצבו הרפואי של המטופל ומצבו של חלל הפה. 

בהתאם להחלטה זו, רופא השיניים מבצע הרמת סינוס סגורה ומיד לאחר מכן מתחיל בהליך השתלת שיניים או לחלופין מעדיף לחכות כמה חודשים, להעניק למקום זה זמן ארוך, כדי שתהיה החלמה מלאה ורק לאחר מכן מתואם הליך ההשתלה.

במקרים רבים הליך הרמת סינוס סגורה הוא תהליך מחויב המציאות אם אין מספיק חומר עצם בחניכיים העליונות והתחתונות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה עושים במקרה של תאונות דרכים בחו"ל?
כאשר אנו נוסעים לחו"ל אנו רוצים להוציא את המקסימום מהחוויה. בנסיעה לחו"ל אנו רוצים ליהנות ממקום חדש...
קרא עוד »
פבר 05, 2017
עיצוב הגוף: האימונים המומלצים ביותר
השגת גוף חטוב ובריא היא מטרה משותפת לאנשים רבים המעוניינים לשפר את הכושר הגופני שלהם. אמנם אין גישה...
קרא עוד »
יונ 17, 2023
לא שומרים בבטן
כל אדם הדואג למראה החיצוני שלו יודע שנפיחות בבטן היא אחת האויבות הרציניות שלו. כשהבטן גדולה יותר...
קרא עוד »
מרץ 20, 2018