שירותים ציבוריים – ככה תשמרו על ההיגיינה

היגיינה בשירותים ציבוריים

כל מי שמפעיל שירותים ציבוריים ניצב מול אתגר שקשור בשמירת ההיגיינה במקום. כי שירותים ציבוריים פעיל במשך שעות רבות ומבקרים אקראיים או קבועים מבקרים בו. יש מקרים בהם מצב הניקיון אינו מרנין. מה שכמובן משפיע על הנכונות של השוהים במקום להשתמש בשירותים. אמנם פעולות הניקיון מתבצעות באופן רציף ולאורך כל שעות הפעילות מנקים עובדי הניקיון. אבל גם זה לא מספיק.

מתקנים הולמים לשמירה על ההיגיינה

האם ידעתם שיש מוצרי היגיינה לעסקים, מוצרים מיוחדים שנועדו לשמור על ההיגיינה בחדר השירותים? מדובר על מוצרים כאלו שמאפשרים שימוש נוח תוך שמירה על הניקיון בחדר. כי איך אפשר בלי מתקן לנייר טואלט? המתקן הזה מותקן על הקיר של חדר השירותים והוא מכיל את הנייר טואלט שמיועד לשימוש. כאשר הוא מאוחסן במתקן מיוחד הוא נשמר נקי ואין לאף אחד אפשרות לגעת בנייר המוטמן בתוך המתקן. כל אחד יכול לתלוש את הנייר הראשון המבצבץ. מעבר לכך הכול נשמר נקי והיגייני.

מתקנים איכותיים ועמידים

כדי שהמתקנים אכן ימלאו את תפקידם כהלכה יש לוודא כי בחרנו מתקן איכותי ועמיד. כזה שנוח לתלוש ממנו ניירות בלי לגעת בו יותר מידי. כזה שמאפשר תלישה של ניירות בכמות נשלטת – שלא נמצא את עצמנו מול צריכה מופרזת ובזבזנית של נייר. אכן, יש כיום כמעט כל מתקן לנייר טואלט שתחלמו עליו. לכל מתקן תכונות משלו ומאפיינים אחרים. ולכן חשוב מאוד לפני שרוכשים מתקן לבדוק אלו מוצרים קיימים ולבחור את המתקן המתאים למקום.

שירות בעל תקלה

כל מוצר איכותי ככל שיהיה עשוי להתקלקל ביום אחד בהיר. כאשר נוצר קלקול זה לא נעים לאף אחד. במיוחד אם מדובר על מתקן הכרחי ושימושי כל כך.. אבל אם בחרתם חברה אמינה יש לכם אל מי לחזור במקרה של תקלה. החברה תהיה זמינה לשמוע על התקלה ולספק לכם שירות של תיקון או החלפת המוצר בזמינות רבה.

חיסכון במשאבים

מתקני נייר טואלט נועדו להשיג חיסכון. הן חיסכון בעלויות – בעצם העובדה שהשימוש בנייר נשלט ומוגבל. והן חיסכון בכוח אדם – התפעול נוח ולא גובה זמן יקר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לדעת כשמחפשים מוהלים?
אחד מהרגעים הכי מרגשים שאדם יכול לחוות במהלך חייו זה הרגע שבו נולד לו בן בכור. לכן אנחנו יכולים להבין...
קרא עוד »
אפר 30, 2020
שירותים פרמצבטיים
היום ניתן למצוא בשוק לא מעט חברות שונות המספקות שירותים פרמצבטיים כמו דור שירותים פרמצבטיים, אך חשוב...
קרא עוד »
אוג 31, 2020
כיצד מתפתח סרטן הערמונית ומהם התסמינים?
סרטן הערמונית נחשב לסרטן נפוץ אצל גברים אך בשונה מגידולים ממאירים אחרים הוא מתפתח בצורה איטית...
קרא עוד »
אוק 15, 2020