מולטי פוקל – למי זה מומלץ?

מולטי פוקל

אנשים רבים אשר נאלצים להרכיב משקפיים, משקפיים לקרוב או לרחוק, נאלצים להתמודד לא פעם עם אי נוחות אשר טמונה בכך. לא רק במובן שלעיתים זה לא נוח להרכיב אותן, או השינוי שחל במראה שלהם בגלל זה, אלא מסיבה נוספת, הצורך להחליף בין המשקפיים כל הזמן.

נניח ואנחנו מרכיבים משקפי קריאה, משקפיים לקרוב ובו בזמן אנחנו צריכים לצאת החוצה, להיות באזור חשוף. סביר להניח שאנחנו נרצה גם להרכיב משקפי שמש שייגנו על העיניים שלנו. זה אומר שבכל פעם כשנרצה לקרוא משהו, נצטרך להחליף בין המשקפיים, לעבור מזוג אחד לשני. לכן אנחנו צריכים לחפש פתרון מתאים.

מולטי פוקל נחשב לפתרון הטוב ביותר עבורנו, השאלות הן, האם זה מתאים לנו, וכיצד אנחנו קונים משקפיים כאלה בצורה נכונה. מאחר ומדובר בהשקעה כספית לא קטנה וכן מדובר במשקפיים שאנחנו אמורים להשתמש בהן זמן רב, אז מומלץ מאוד שנשקיע מעט מחשבה ונבחן היטב, מה בדיוק אנחנו מעוניינים לקנות וכיצד.

לפני שנסביר כיצד קונים מה זה מולטי פוקל ומה זה בכלל, צריך לומר שאפשר למצוא משקפיים כאלה בכל חנות אופטיקה, בוודאי בחנויות הגדולות שם נוכל ליהנות מאופציות שונות, משקפיים של החברות המובילות בתחום. לכן אנחנו לא להתאמץ יותר מדי למצוא מקום לקנות בו זוג משקפיים כזה, מה שכן, רצוי מאוד לעשות את זה במקום מוכר, מקום שאנחנו יכולים לסמוך על השירות ועל איכות המוצרים שהם מספקים.

מה זה משקפי מולטי פוקל

מדובר בעדשות מיוחדות אשר מאפשרות לנו לראות לרחוק ולקרוב באופן אופטימאלי. בעוד שמשקפיים רגילות, מתבססות על כך שהן מתאימות את העיניים לראות לרחוק או לקרוב, על פי הצורך בהתאם למצב העיניים שלנו, הרי שעדשות מולטי פוקל בנויות בצורה כזו שבשתי העדשות במשקפיים יש אפשרות למקד את הראייה לרחוק ולקרוב, בדיוק כמו שאנחנו צריכים, על פי מצב העיניים. המיקוד של העדשה היא למספר נקודות ולא רק לנקודה אחת.

כיצד קונים עדשות מולטי פוקל בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, האם מבחינה כלכלית ומבחינה טכנית זה נכון עבורנו. מבחינה כלכלית, ייתכן מאוד שזוג כזה יעלה יותר משני זוגות של משקפיים רגילים, מצד שני, ייתכן מאוד שכל תהליך התחזוקה שלהן, יעלה יותר לאורך זמן ולכן עדיף להחזיק זוג אחד בלבד.

שנית, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהמספר שלנו עלול להשתנות עם הזמן. אם הוא לא משתנה לעיתים תכופות, אז בהחלט משתלם לנו לרכוש משקפי מולטיפוקל, זה יהיה נכון גם מבחינת נוחות, גם מבחינה כלכלית ויותר מזה מבחינת העיניים שלנו.

רצוי להתייעץ עם אופטומטריסט על מנת לקבל תשובה טובה נושא ולהחליט ביחד אתו מה עדיף לנו על פי מצב העיניים והאפשרות שהמספר שלנו ישתנה עם הזמן.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לאיזו מרפאה אורתופדית כדאי לי ללכת עבור מדרסים בהתאמה אישית
הקדמה לא משנה איזה כאב יש לך שדורש תמיכה של מדרסים מותאמים אישית, חיוני שתחפש את המרפאה הנכונה....
קרא עוד »
נוב 22, 2022
גלולת חירום – הפתרון שבדיעבד
הריון הוא דבר נפלא. אבל לא תמיד זה מתאים! אם יש לך חששות, יש פתרון – גלולת חירום ועליה נסביר בהמשך מאמר...
קרא עוד »
נוב 14, 2018
עורך דין רשלנות רפואית בב"ש לטובת תושבי העיר אך לא רק
כשמנתחים את מקרי הרשלנות הרפואית באזור הדרום מנסים להבין גם את התנאים האובייקטיביים ואת אלה...
קרא עוד »
יול 27, 2017