טיפול אפקטיבי בילדים על הספקטרום

טיפול בילדים על הספקטרום

הורים שמגלים כי הילד שלהם אובחן על הספקטרום האוטיסטי לרוב מקבלים את ההודעה בצורה דרמטית עם ההבנה כי זה מה שקיים ומרגע זה והלאה עם כל מה שיוצא מתוקף התסמונת הזאת יהיה מנת חלקם  כל עוד הילד חי.

אולם, ככל שהשנים חולפות ישנם לא מעט חוקרים והורים אשר לא מוכנים לקבל את רוע הגזרה ובוחנים ללא לאות את הלקות המכונה אוטיזם ואת האפשרויות להעניק סוגים חדשים של טיפול שאולי עשוי לשפר את החיים של ילד שהוא אוטיסט באופן די ניכר. כי אם ההורים של לורנצו הצליחו למצוא את מקור הבעיה למחלה של הילד שלהם (ALD) ובכך להביא אל העולם את התרופה, הרי שלכל בעיה אחרת יכול לצוץ מתי שהוא סוג של פתרון יעיל גם כן. בהקשר זה מומלץ לבקר באתר של טלי אנגור.

בעיה שמתחילה מבפנים

מה שצריכים להבין בכל הנוגע אל שיטת c.a.t שהינה מתחום הרפואה המשלימה ואל הפתרון שהיא מביאה אל החיים של האוטיסטים ואל ההורים שמטפלים בהם, הוא שדרך הטיפול מתחיל בבחינה של הבעיה שקיימת אצל אותם ילדים מבפנים. עם התובנה הזו שאומרת כי השפעות סביבתיות יכולות לחולל השפעה על התסמינים שבאים לידי ביטוי כלפי חוץ אצל הלוקים כאוטיסטים באמצעות  איתור תהליכים מטבוליים לקויים שונים  שקיימים אצל כל ילד וילד.

האפשרות של השלמת חוסרים תזונתיים עשויה לעיתים להוביל לשינוי מאוד ניכר בהתנהגות והפחתה של תסמינים שהיו בולטים מאוד לאחר האבחון וקביעת רמת התפקוד על גבי הקשת האוטיסטית.

מה המחקרים מראים

כל שיטה אשר מובאת בתור שיטת טיפול לכל סוג של בעיה היא כזו אשר נבחנת בצורה מעמיקה טרם העברתה אל עבר הציבור כולו. שיטת C.A.T שייסדה טלי אנגור היא מתחום הרפואה המשלימה שמוגדרת כחסרת בסיס מדעי. השיטה עוסקת באמצעות בדיקות מעבדה והתייחסות לתסמיני האוטיזם בנסיון למצוא דרכים להפחית את התסמינים באופן שיוביל לשינויים לטובה בתפקוד היומיומי אצל כל ילד שאובחן על הספקטרום.

עם מיפוי של התהליכים המטבוליים הקשורים ללקות מבססים את תוכנית הטיפול בצורה מקיפה לשם איזון כל אותם החוסרים וקידום של אורח חיים בשאיפה להפחתה של תסמיני האוטיזם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורכת דין רשלנות רפואית
עולם הרפואה המתפתח הביא אתו גם לא מעט סכנות פוטנציאליות אשר נגרמות בדרך כלל כתוצאה מהתערבות אנושית...
קרא עוד »
ינו 15, 2018
חולי סוכרת נהנים משיפור באיכות החיים
אנשים רבים מתמודדים עם מחלת הסוכרת מדי יום ביומו. הסוכרת מקוטלגת כמחלה מטבולית המתבטאת בהופעה של...
קרא עוד »
נוב 29, 2017
יתרונות של מנדפים
יש יתרונות רבים למנדפים ולכן ניתן לראות שמקומות רבים משתמשים בהם וחלק מהמקומות אף מזמין מנדף בהתאמה...
קרא עוד »
מאי 23, 2015