מדיקס

בעידן המודרני שלנו שסובב סביב מילות מפתח כגון 'זמינות', 'מהירות' ו'חיסכון', אנו רואים יותר ויותר שירותים המוצעים לקהל הרחב מבלי שייאלץ לצאת מהבית כדי לצרוך אותם. וזה בהחלט היה רק עניין של זמן עד שהרפואה תתקדם ותשתכלל דיו כדי להציע זאת לקהל מטופליה. וזוהי התמחותה של חברת מדיקס – MEDIX AT HOME המציעה שירותי צילום ופיענוח בדיקות רנטגן ואולטרסאונד.

מדיקס – שירותי רפואה מתקדמים ישירות לבית

במציאות שבה אנשים נאלצים להמתין שבועות כחודשים לבדיקות וביקורים רפואיים, קמה לה חברת מדיקס והחליטה לשנות את פני הרפואה. חזון החברה הוא לספק את השירות הרפואי המתקדם, הנגיש, הרגיש והקשוב ביותר למטופליהם במטרה לחסוך מהם שעות המתנה וטרטור מייגעות. צוות החברה מורכב מהרכב לוגיסטי מוקפד ומקצועי – מכשור רפואי חדשני, משוכלל וטכנולוגי ומצוות רפואי מומחה לתחומו –

  • מר אלחנן הכהן – מנכ"ל החברה שעומדות לזכותו שנות ניסיון רבות וענפות בנהיול מערכות רפואיות, אקדמיות וקהילתיות.
  • ד"ר צבי אלון – מנהל מחלקת הדימות בחברה שהינו מומחה להדמיה האבחנתית ומאחוריו 20 שנות ניסיון בתחום ההדמיה.
  • מר אלכס אהרונסון – הרנטגנאי הראשי בחברה ומוסמך בבטיחות קרינה. צבר 30 שנות ניסיון בשפע תפקידי רנטגן, ניהול ובטיחות.

הבדיקות המתבצעות על ידי צוות מדיקס הינן בדיקות רנטגן ואולטרסאונד.

בשל כך, המטופלים מקבלים חוויית מעטפת רפואית העונה לצורכיהם. 24-48 שעות הוא פרק הזמן הקצוב והזריז שתידרשו להמתין כדי לקבל את פיענוחו הרפואי של רופא רדיולוג מקצועי ומנוסה. מלבד העובדה שפרק זמן ההמתנה לצורך ביצוע הבדיקות הללו הוא ארוך, גם משך זמן ההמתנה לפיענוח הצילום, עשוי לארוך זמן רב.

במצבים בהם המטופל סובל מכאבים בהולים ומעוניין לקבל את תוצאות הצילום במהירות כדי לקדם את טיפולו הרפואי לצד מצבים בהם המטופל לוקה בקשיי ניוד מסיבות כאלו ואחרות, שירותי הרפואה לבית יספקו פתרון נהדר ונגיש שיקל עליהם באופן כוללני.

האותיות הקטנות

כדי להתחיל את הליך ההתקשרות, עליכם להתקשר אל נציג החברה או להשאיר את פרטיכם באתר והנציג יפנה אליכם. לאחר מכן, יהיה עליכם לבחור את השירות הנדרש – הדמיית אולטרסאונד, המתבצע ללא הפנייה או צילום רנטגן, המתבצע אך ורק בהפניה מוסדרת בהוראת רופא. בהצלחה!

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי הרבלייף – כל היתרונות
הרבלייף היא חברת תזונה עולמית המספקת מגוון מוצרים כדי לעזור לאנשים לחיות חיים בריאים ופעילים יותר....
קרא עוד »
מאי 16, 2023
טיפולי קמטים: שיקולי מפתח שכדאי לקחת בחשבון
בעודך מפליג למסע כדי לגלות איך לטפל בקמטים, אשמש לך כמדריך המנוסה, אחלוק תובנות וידע מבלי לתבוע את...
קרא עוד »
ספט 20, 2023
יתרונות וחסרונות של מרווה רפואית
כבר בבית הספר היסודי, אנו מכירים צמחים שונים ומבינים את התכונות הטמונות בהם, אשר מרפאות ומסייעות לגוף...
קרא עוד »
אוק 16, 2019