טעות של רופא

אנו נוטים לסמוך על הרופא שלנו בעיניים עצומות. כולנו יודעים שרופאים עוברים הכשרה ארוכה ומייגעת וגם מתנסים בעבודה במשך זמן רב לפני שהם מורשים לטפל בחולים. עובדה זו גורמת לנו לבטוח בהם ולהאמין לכל מילה שיוצאת להם מהפה. היות שמדובר על מקצוע אשר אמור להציל חיים בסופו של דבר, רופאים רבים סבורים שניתנה להם מתת אל והם לא יכולים לטעות לעולם. מאידך ישנם מקרים רבים של רשלנות רפואית שגורמים לחולים ומטופלים נזקים רבים, לעיתים אפילו חמורים מאוד. תפקידו של עורך דין רשלנות רפואית הוא לחלץ אתכם מהמצב שנקלעתם אליו. הוא יסייע לכם בכל תהליך התביעה נגד בית החולים, הצוות הרפואי או הרופא שהיה אחראי למחדל.

להוכיח כי התרחשה כאן רשלנות רפואית

כל תביעה בגין רשלנות רפואית כרוכה בהבאת הוכחות שונות אשר יעידו על הדרך שהביאה לטעות הקריטית. כמעט תמיד מדובר על שגגה ולא מעשה זדון. רופאים רבים טועים לחשוב שאם הם יטעו אז אף אחד לו יתפוס אותם. המחשבה הזו מגיעה מתוך כך שהם חשים חסינים מאחורי הצוות הרפואי או שהם פשוט מפילים את האחריות על אלו שמתחתיהם.

עורך דין רשלנות רפואית יגיע לחקר האמת ויתפוס את כל המסמכים הרלוונטיים שיביאו להוכחת המקרה. ביותר ויותר מקרים רופאים יוצאים וידם על התחתונה לאחר שעורך דין מיומן הצליח להוכיח שהם טעו. הניסיון להתחמק מעונש הינו בלתי מוסרי ולפעמים הרופא מפסיד את הרישיון שלו לעבוד בתחום.

מתי כדאי להגיש תביעה?

אם אתם סבורים שנפגעתם על ידי החלטה שגוייה של רופא או כל גורם רפואי אחר, מומלץ לפנות לעורך דין אשר מתמחה בתחום רשלנות רפואית. כמו כן, מומלץ לפנות לעורך הדין בהקדם האפשרי, כדי שזה יוכל לאסוף כמה שיותר חומר על הנושא. לעיתים ימליץ עורך הדין להמתין עם התביעה וזאת בעיקר כאשר מדובר על פוטנציאל לנזק ארוך טווח.

כל עורך דין עובד בדרך במיוחדת שלו, אך בסופו של דבר המטרה של כולם ברורה – לייצג אתכם נאמנה ולהשיג לכם את הפיצוי ההולם את גודל הרשלנות אשר נעשתה. כדאי לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה NLP
אם אתם מעוניינים לדעת מה זה NLP, סביר להניח שתקבלו כמה הסברים ופרשנויות שאולי ישמעו לכם שונות אחת...
קרא עוד »
נוב 02, 2022
מהי נטורופתיה?
אנשים רבים שומעים את המושג נטורופתיה, אבל לא ממש מבינים את המשמעות של המילה, מה שמונע מהם חשיפה לשיטה...
קרא עוד »
פבר 14, 2016
למה כלבים הם בעלי חיים מושלמים בשביל עזרה לבני אדם?
כל מי שגידל אי פעם בעל חיים מודע כנראה לתוצאות הברוכות שהעובדה הזו הביאה לחייהם. כאשר מדובר בכלב...
קרא עוד »
ספט 26, 2016