רשלנות רפואית

רשלנות רפואית

אין ספק שכל רופא שפגשתם בו עושה ויעשה את כל מה שהוא יודע ויכול על מנת לעזור לכם. לימודי רפואה הם אחד מהתחומים הקשים והממושכים וגם כשהם מסתיימים עדיין יש צורך בניסיון רב וצבירת מוניטין.  אבל כמו בכל תחום, גם בתחום זה עלולות להתרחש טעויות. אפילו הרופא הטוב ביותר עשוי לטעות, לתת עצה לא נכונה או להעניק טיפול שגוי. רשלנות רפואית היא מושג שהפך לרווח בשנים האחרונות. תביעות רבות הוגשו בבתי המשפט השונים בהן נפרשו טענות שונות אודות טיפול שגוי של רופא זה או אחר, סבל שנגרם ועוגמת נפש.

חוות דעת מומחה

כאשר אנו נתקלים בחשד להתקיימות רשלנות רפואית עלינו לנקוט במספר דרכים על מנת להבטיח הצלחה באם נחליט לתבוע. את תהליך הגשת התביעה חשוב לנהל באמצעות עורך דין מומחה אשר עוסק בתחום זה ויש לו ניסיון רב. לא מומלץ ללכת ולתבוע לבד שכן ישנם דקויות רבות במקרים אלו. יש צורך באיסוף הוכחות, בגיוס עדים ובפעולות נוספות שיבטיחו הצלחה בתביעה.

חוות דעת רפואית היא אחת הדרכים המועילות ביותר על מנת להשיג מסמך שיתמוך ברשלנות רפואית. רופא כזה צריך להיות בעל ניסיון רב ובעל שם ומוניטין. רצוי מאוד גם שהרופא יהיה מקובל על ידי בית המשפט ושהוא יהיה אף בעל ניסיון קודם בהופעות בבית המשפט.

עורך דין רשלנות רפואית

רשלנות יכולה לנבוע מסיבות רבות. החל מעצה לא מתאימה ועד לטיפול רשלני ומסכן חיים. ניתוח סרק יכול גם הוא להוות רשלנות רפואית ולכן תמיד כדאי להתייעץ עם כמה רופאים לפני הליכים רפואיים מסובכים.  על הרופא מוטלת אחריות גדולה והוא אמור לא רק לטפל במחלה אלא אף לאבחן אותה בזמן. אם קיבלתם אבחון ואתם לא שלמים אתו כדאי לפנות לרופא נוסף ולקבל אבחון. במקרה שאתם סבורים כי חוויתם רשלנות רפואית מכל סוג שהוא תוכלו לפנות לעו"ד מקצועי ומוחה שיסייע לכם להגיש תביעה. עו"ד גלית קרנר היא עורכת דין מומחית בתחום תביעות רשלנות רפואית. היא מחזיקה בצוות מומחים אשר מלווה אותה ומייעץ לה בתחום זה. כדאי לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אבחון מורפולוגי
אבחון מורפולוגי הינו תהליך שנועד לבדוק לעומק את איכות תא הזרע. הבדיקה למעשה בוחנת את המבנה הפנימי של...
קרא עוד »
יונ 18, 2020
אורי לופוליאנסקי מייסד יד שרה – הכירו בקצרה
מרבית האנשים מכירים את השם אורי לופוליאנסקי, מאחר והוא נמצא בחדשות ובכותרות כבר מספר שנים טובות,...
קרא עוד »
דצמ 27, 2017
פחד מטיסה
יש אנשים שסובלים מפחד מטיסה. הפחד הזה נגרם מהרבה דברים, כמו מה שלא נודע, להיות בחלל קטן, לא לדעת מה יקרה...
קרא עוד »
יונ 27, 2022