חיות משוטטות – אחד האיומים הגדולים ביותר על תברואה

זה דבר ידוע כי רבות מהמחלות שאנו חולים בהם קיבלנו למעשה מחיות המשק שגדלו לצדנו. מרגע שהבן אדם הפך להיות מצייד/לקט לחקלאי הרבה מהחיות שהחקלאי גידל הביאו עמן מחלות שעברו לבני אדם. כמובן שאין מה לעשות עם כך מכיוון שהחיות שגידלו במשקי הבית היו הכרחיות לשרידות של בני האדם ובלעדיהן בני האדם לא יכלו לחיות כראוי. כיום המצב השתנה בצורה דרסטית, רוב האנשים כבר לא מגדלים חיות בצמוד למקום המגורים שלהם והוקמו להם מתחמים ייעודים כמו רפת שבהם מגדלים את החיות. אך נותרו עדיין סכנות מחיות משוטטות על תברואתם של בני האדם. כך לדוגמא תנים משוטטים יכולים לחלות בכלבת וכך גם כלבים משוטטים. על כן יש עדיין בעיה עם החיות המשוטטות הנמצאות במרחב העירוני ואנו צריכים לחשוב על דרך בה ניתן לטפל בחיות אלו וככל שנעשה זאת בהקדם כך ייטב.

כיצד ניתן להתמודד עם החיות?

הדבר האחרון שמעניין את החיות המשוטטות אלו הם בני האדם. ההפך הוא הנכון חיות משוטטות לרוב מפחדות מבני אדם והן היו שמחות לא להיתקל בו כלל וכלל. ובכל זאת אנחנו רואים כי החיות נמצאות בקרבנו וחוזרות כל הזמן אל המרכזים העירוניים שלנו. הסיבה לכך פשוטה מאוד, החיות מחפשות אחר אוכל שבאמצעותו יוכלו לשרוד. לכן אם אנחנו רוצים לטפל בחיות משוטטות אנחנו צריכים לדאוג שאוכל לא יהיה נגיש לחיות. אחת הדרכים להבטיח זאת היא באמצעות פח טמון קרקע, באמצעות פח זה החיות לא יוכלו להפריע לנו ואנו לא ניקלע לבעיה חמורה. זהו דבר חשוב ביותר אליו צריך לתת את הדעת ולפעול בהתאם לו.

חשיבות האיכות של הפחים

כמובן שכאשר אנחנו מדברים על פח טמון קרקע,  לא ניתן להסתפק בכל פח אלא צריך להבטיח כי הפח יהיה איכותי. כאשר הפח מוטמן באדמה הוא הרבה יותר בטוח לשימוש ואנו חייבים להבטיח כי הוא יחזיק מעמד באדמה ולא יתקלקל בקלות. תודות לפח הטמון נבטיח כי החיות לא יוכלו להגיע לאוכל ולזבל שהן אוכלות מהפחים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קריוניקה
מה הייתם אומרים לו היו אומרים לכם שישנו פתרון שיאפשר לכם לשוב לחיים בעתיד? על אף שהדבר נשמע כמו מדע...
קרא עוד »
יול 16, 2020
איך פחד לדבר מול קהל מעכב את ההתפתחות שלנו?
אתם סובלים מהפחד הבלתי נסבל של עמידה מול קהל? אין לכם מושג איך לדבר מול קהל? אם כך, אתם בוודאי שמים לב...
קרא עוד »
מאי 10, 2022
כדור נגד נשירת שיער
בבתי המרקחת וברשתות הפארם אפשר לרכוש כדורים שונים אשר מיועדים לעצירת נשירת השיער. מרבית הכדורים הללו...
קרא עוד »
אוק 11, 2020