התקרחות – כל הפתרונות

אנשים רבים, גברים ונשים, חווים מצב של התקרחות. הסיבות לאובדן השיער רבות ומשתנות מאדם לאדם. הסיבות יכולות להיות נטילת תרופות חזקות, מחלות שונות, גנטיקה, בעיות הורמונאליות, לחצים נפשיים והרשימה עוד ארוכה.

נכון לשנת 2013 ניתן להיעזר בתכשירים, כלים ושיטות שונות של מילוי שיער אשר יספקו למטופל את אותה נראות מרשימה אשר אפיינה אותו בשנים קודמות. חשוב להבין כי עצם העובדה שאחוזים גבוהים יותר של גברים חווים את הבעיה אינה מבטלת את העובדה כי גם נשים לוקות בה ולכן חשוב שגם הן יגיעו לטיפול בשלב מוקדם.

התקרחות- לא ניתן למנוע

חשוב להתמודד עם העובדה כי היום הגורם מספר אחד למצבים של התקרחות הוא הגורם התורשתי הורמונאלי ממנו לא ניתן להימנע. יש פעמים בהן ניתן להאט את התהליך, אך יש לקחת בחשבון כי אף חברה לא תוכל להתחייב לכך. לכן, הדרך הטובה ביותר היא לבדוק איזו שיטת מילוי שיער תתאים לכם ולהתחיל ליישם את הדברים. חלק משיטות המילוי המוצעות הם תכשירים מיוחדים אשר יוצרים אשליה של שיער, פאות, תוספות שיער והשתלת שיער.

שיטות שונות של מילוי שיער

  • השתלת שיער– כאן מדובר על פעולה כירורגית המצריכה הרדמה מקומית. למרות זאת יש לקחת בחשבון כי שיטה זו נחשבת למוצלחת ביותר והיא אינה מסוכנת. הטיפול נמשך כשלוש שעות ובסיומו המטופל נשלח הביתה ללא הצורך באשפוז. מתאימה לאנשים אשר חווים מצב של התקרחות.
  • פאות- יש לקחת בחשבון כי פאות מהוות פתרון מוצלח גם כן של מילוי שיער. כאן חשוב לדעת כי יש סוגים שונים של פאות (סינטטיות, טבעיות וכו') וטווח המחירים שלהם משתנה בהתאם לסוג ולאורך שיער.
  • תוספות שיער- ניתן להזמין תוספות שיער משיער סינטטי או טבעי במגוון צבעים ואורכים. סוג זה של מילוי מתאים לאנשים אשר סובלים משיער דליל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם יש טיפול בדיכאון שכדאי לנסות?
דיכאון היא אחת מהמחלות הנפוצות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים ויש לכך סיבות רבות. חשוב להבין שיש הבדל...
קרא עוד »
מאי 22, 2017
טיפול בעלוקות
לא מעט אנשים סובלים מכאבים כרוניים ללא כל סיבה ניכרת. אותם אנשים עוברים לא מעט טיפולים ובדיקות, אך...
קרא עוד »
יול 13, 2020
נחירות
לא מעט אנשים מתמודדים עם בעיה של נחירות בעת שינה, בין אם הם אלה שנוחרים ובין אם שוכבים לצד אנשים...
קרא עוד »
אוק 23, 2017