טיפול בעלוקות

טיפול בעלוקות

לא מעט אנשים סובלים מכאבים כרוניים ללא כל סיבה ניכרת. אותם אנשים עוברים לא מעט טיפולים ובדיקות, אך הבדיקות לרוב אינן מעלות דבר והטיפולים מסייעים אך ורק במעט או בכלל לא. אותם אנשים שסובלים מכאבים כרוניים, יכולים לנסות כיום טיפול עתיק, אך יעיל אשר נקרא: טיפול בעלוקות. ישנם לא מעט אנשים שירימו גבה כאשר ישמעו על טיפול בעלוקות, אך חשוב מאוד לציין שמדובר על טיפול אשר עבר מבחן של 2000 שנים. בשיטה זו השתמשו אבן סינא, היפוקרטס, הרמב"ם ורופאים נוספים. מאז ועד היום זו ידועה כשיטה איכותית מאוד להקלה, מזור ואף ריפוי מוחלט של כאבים שונים בגוף.

כיצד מבצעים טיפול בעלוקות?

אז איך זה בעצם מתבצע? האדם הסובל מכאבים נבדק על ידי רופא ובהתאם לבדיקה זו ולסוג הכאבים מהם הוא סובל, הרופא קובע את המקום הרלוונטי לנשיכת העלוקה. על אף שבמרבית המקרים העלוקות ידעו באיזה מקום להתיישב אצל האדם מכיוון שהן מזהות את המקום הכואב, עדיין רצוי שרופא יבחן את מצבו של האדם ויחליט אודות המקום הרלוונטי לטיפול באמצעות עלוקות. העלוקות נושכת את המקום שנקבע מראש והאדם ירגיש דקירה קטנה למשך 2-3 דקות. מכיוון שהעלוקה משחררת גם חומר שמטרתו להקל על הכאב, לאחר מכן האדם יפסיק להרגיש את הכאב, אך העלוקה תמשיך לבצע את פעולתה ולשחרר בדמו חומרים טובים הרלוונטיים לצורך ריפוי. לאחר הטיפול חובשים לאדם את המקום.

>קראו על טיפול בדלקת פרקים בעזרת עלוקות

כמה טיפולים ניתן לבצע באמצעות עלוקות?

כיום ישנם רופאים אשר קובעים לכל אדם תוכנית טיפולים על ידי עלוקות בהתאם לכאבים שמהם הוא סובל. ניתן לבצע טיפול באמצעות עלוקות כל 5- 7 ימים ולאחר הטיפול האדם לרוב ירגיש צעיר יותר, בריא יותר וכן, יסבול הרבה פחות מהכאבים הכרוניים המלווים אותו. טיפול בעלוקות רלוונטי מאוד לצורך טיפול בפצעים ניתוחיים שכן הוא מעודד את היווצרותם של כלי דם חדשים. אין ספק שטיפול בעלוקות הוא טיפול יעיל ואיכותי מאוד אשר מעניק ללא מעט אנשים איכות חיים וריפוי. אם אתם מעוניינים לבצע טיפול בעלוקות חשוב מאוד שתבחרו את המקום הטוב ביותר לביצוע טיפול מעין זה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי שיהיה לכם ביטוח סיעודי?
מי מאיתנו לא היה רוצה להישאר צעיר לנצח ולהצליח תמיד לעשות הכול לבד? עם זאת, כולנו יודעים שלמרות שהעולם...
קרא עוד »
מרץ 27, 2014
ISO 13485
בארץ יש חברות רבות וטובות המפתחות מכשור וציוד רפואי מהמתקדמים, הטובים והחדשניים ביותר אך בכדי שאותן...
קרא עוד »
ינו 17, 2021
בדיקות מי שפיר
לא מעט נשים בוחרות לבצע בדיקת מי שפיר, על מנת לוודא את התקינות של העובר שלהן. מדובר על בדיקה, המבוצעת...
קרא עוד »
נוב 23, 2020