מהו בעצם בוטוקוס עליו כולם מדברים ומהם 3 הטיפולים הפופולאריים ביותר?

שימושים נפוצים ל בוטוקס

בוטוקס הוא למעשה השם המסחרי של חומר חלבוני, המיוצר על ידי חיידק הנקרא בוטולוניום טוקסין. החומר מופיע בכל מיני צורות בטבע, אך עם התפתחותה של הטכנולוגיה החלו להשתמש בו בטיפולים פרא רפואיים קוסמטיים. הבוטוקס משפיע על העור ומאפשר לרופאים מומחים ספציפיים לטשטש קמטי הבעה, לעצב איברים מסויימים בפנים ולספק צורך לאנשים שמעוניינים לשמור על עורם צעיר וקורן.

כיצד הבוטוקוס פועל?

כאשר מזריקים את הבוטוקס לשרירים, האפקט הוא בעצם חסימה של מוליך עצבי הנקרא בשפה המקצועית אצטילכולין, המסייע להעברת מסרים במערכת העצבים והשרירים. כאשר מזריקים את הבוטוקס במינונו המומלץ לשרירי הפנים, השרירים אוטומטית משתתקים וכך נעלמים להם קמטי ההבעה. מדובר בהליך קצר, יעיל ופשוט מבלי לערב תהליכים כירורגיים פולשניים. בהמשכו של המאמר נספר לכם על סוגי הטיפולים הנפוצים והיעילים ביותר באמצעות שיטת הבוטוקס אשר תפסה תאוצה אדירה ברחבי העולם כולו. קיראו עוד על בוטוקס באתר של ד"ר דיויד צבר.

העלמת קמטי הבעה במצח

1. העלמת קמטי הבעה במצח

קמטי הבעה, כשמם כן הם, קמטים שנוצרו מהבעות פנים שלעתים איננו שולטים בהן באופן רצוני ולא נוצרים עקב סיבות כמו הזדקנות. בכל פעם שאנו מביעים איזשהו רגש כמו כעס, עצב או שמחה, שרירי הפנים שלנו פועלים מה שבטווח הארוך יוצר מראה מקומט. אנשים רבים לא מסמפטים בלשון המעטה את קמטי ההבעה שלהם, ובוחרים לטשטש או להעלים אותם באמצעות בוטוקס.

למעשה מדובר בשיטה סופר אפקטיבית בשונה מחומרי מילוי אחרים שלא תמיד מביאים לתוצאות מושלמות. הבוטוקס מנטרל את תהליך ההיווצרות של קמטים אלה ומעלים אותם. בזמן הטיפול הרופא מזהה את הנקודות אליהן יש להזריק את הבוטוקס, וכבר לאחר טיפול אחד, ניתן להבחין בתוצאות. את הטיפול כדאי לתחזק אחת לכמה חודשים בהתאם לצורך. את הבוטוקס מזריקים באמצעות מחט דקיקה במיוחד באזור הקמטים או הקמטוטים. מומלץ לנוח לאחר הטיפול ולהימנע מפעילות מאומצת.

2. עיצוב סנטר וצוואר באמצעות בוטוקס

ככל שהשנים עוברות, קו הלסת שלנו מיטשטש והצוואר מידלדל, מה שגורם לאנשים רבים שלא להיות שבעי רצון ממראה העור שלהם וכך גובר הרצון לשפר את מראה הפנים.

הצוואר והסנטר הם שני איברים מרכזיים בגוף ובעלי חשיבות ניכרת הן אצל גברים ובעיקר אצל נשים. בעקבות פריצות טכנולוגיות בתחום המילויים, החלו בשנים האחרונות לעצב את הסנטר והצוואר באמצעות שימוש בחומר הבוטוקס. תיקון של חוסר סימטריה תוך שימוש במנות קטנות ואופטימליות של בוטוקס מסייע להרפות את שרירי הסנטר, לרכך אותו ולעצב את אותם איברים. יחד עם זאת, ניתן לשפר את מראה הצוואר, לצמצם את מראה הקמטים שלו, תוך שחרור הלחץ מהלסתות.

3. תיקון קמטים באף באמצעות בוטוקס

האף הוא האיבר המרכזי ביותר ובעל השפעה ניכרת על הפרופורציות שבין האיברים בפנים. אנשים רבים סובלים מקמטים סטטיים עמוקים הנקראים בשפה המקצועית קמטים נזולביאלים. קמטים אלה ממוקמים בדרך כלל בצידי האף, וניתן לטפל בהם באמצעות חומר הבוטוקס ועם חומרי מילוי נוספים. בנוסף, אנשים רבים שכבר עברו ניתוח אף אסתטי סובלים מניתוחים שכשלו. ניתן לתקן או לשחזר את האף ולשפר את המראה שלו בצורה ניכרת בתהליך שאינו פולשני ושאינו דורש הרדמה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכללים הבלתי נאמרים להתחמקות מאבנים בכליות
אבנים בכליות. שתי מילים שמעוררות אימה מיידית. תצורות המינרלים הזעירות והקשות הללו שמצטברות בכליות...
קרא עוד »
דצמ 05, 2023
הרמת גבות בחוטים
טיפולי אסתטיקה ושינוי מראה, הפכו עם השנים לטיפולים הרבה יותר נגישים מבעבר. אם פעם הייתם צריכים להזמין...
קרא עוד »
ספט 29, 2020
מוצרי הגנה משמש לפנים, חשובים לבריאות
מסכות פנים הן חלק חשוב משגרת היופי של האישה. הם מגנים על העור מפני ההשפעות המזיקות של זיהום, קרני UV...
קרא עוד »
אפר 27, 2023