ניתוחים קוסמטיים עושים רק אצל רופא מוסמך

פיסול פנים

אפשר להגיד שהכותרת מדברת בפני עצמה אך על נושא כה חשוב בחרנו להרחיב במילים. ניתוחים קוסמטיים נעשים מדי יום בארץ ובעולם על ידי רופאים, מנתחים פלסטיים אשר עברו את שבע שנות לימודי הרפואה ולאחר מכן התמחו ברפואה הפלסטית.

בעוד ישנם הרופאים המוסמכים, בעלי הרישיון, אשר עושים את עבודתם נאמנה ובאתיקה מוחלטת, ישנם כאלה שבוחרים לערוך ניתוחים כאלה ללא רישיון כלל ובעלות פחותה, מה שגורם להמון לקוחות להגיע דווקא אליהם.

כששטח הניתוחים הפלסטיים יכול להיות לפעמים תחום אפור, הנה כמה סיבות מדויקות למה הליכים וניתוחים קוסמטיים עושים רק אצל מנתח פלסטי מוסמך-

מומחיות

אם החלטתם שאתם רוצים לעבור הליך קוסמטי, פיסול פנים למשל, חשוב להבין שגם מי שמחזיק בתואר הרפואה אינו יכול לבצע ניתוחים קוסמטיים אם אין לו את ההסמכה לכך. התמחות ברפואה הפלסטית עורכת כחמש שנים בה הרופאים המתמחים לומדים על פנים הגוף בצורה ממוקדת יותר בכדי להבין ולדעת כיצד לבצע הליכים שונים וניתוחים כירורגיים שונים.  כשאתם הולכים לייעוץ, גם אם אתם מקבלים תעודה המאשרת כי הוא מתמחה ברפואה הפלסטית, אין זה אומר שיש לו רישיון. בתחילת הייעוץ, בקשו לראות את רישיון הרפואה שלו.

אסתטיקה

גם אם אתם מכירים רופא שאמנם לא מוסמך פלסטיקה אך הבטיח לכם כי הוא מכיר את ההליך של פיסול פנים ויודע כיצד לבצע אותו, אין זה אומר שהוא באמת יודע. ידיעת שלבי הניתוח אינה מספיקה עבור ניתוח פלסטי מוצלח. מנתח פלסטי צריך לדעת הרבה מעבר לשלבי הניתוחים אותם הוא מבצע, כאשר כל אדם הוא שונה במידות שלו, יהיה עליו להיות מדויק במידות אותן הוא לוקח בכדי לבצע ניתוח טוב ובהצלחה. אז נכון שקורץ לכם לחסוך עוד קצת כסף, אך אם כבר החלטתם להשקיע בעצמכם, השקיעו עד הסוף.

מתחם בטוח

בחירת מנתח פלסטי מוסמך פלסטיקה יכולה להבטיח לכם כי הקליניקה שלו בטוחה במאת האחוזים וכי היא אושרה על ידי משרד הבריאות. בניתוחים רבים מעולם הפלסטיקה תידרש הרדמה מלאה. על כן, יצטרך הרופא שלכם גם את הסמכות וההרשאה להשתמש בחומרי הרדמה. באם לא הוא, יהיה עליו להעסיק רופא מרדים וצוות אחיות שיעבדו לצידו. גם הרופא המנתח יהיה חייב להיות בעל רישיון והרשאה להרדמה. בררו על סוגי האישורים שכלל סגל הקליניקה צריך עבור ניהול קליניקה מורשית.

בשורה התחתונה, ישנם המון אנשים שחושבים שעבודת מנתח פלסטיקאי היא עבודה שטחית ולא מצריכה התמחות ממשית, אך אין זה נכון. רופאים פלסטיקאים הם אלה המתמקדים בפרטים הקטנים ביותר ויוצרים מראה שונה בתכליתו. אם הגוף שלכם חשוב לכם, אם הנראות שלכם חשובה לכם, השקיעו בהם את מה שמגיע להם, שזה רופא מנתח

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוח אף
ניתוח אף הוא אחד מבין הניתוחים הפלסטיים המבוקשים יותר, גם על ידי גברים וגם על ידי נשים. ניתוח שכזה...
קרא עוד »
ינו 21, 2016
חמישה איברים שחשוב לשמור על ניקיונם
אימוץ סגנון חיים בריא ושמירה על הרגלי היגיינה נכונים יכולים להפחית או למנוע סכנות לבריאות. החל...
קרא עוד »
דצמ 21, 2016
בית אבות בשרון
אם הגעתם למצב שבו עליכם לבחור בית אבות עבור בן משפחה קשיש ואהוב, כדאי מאוד שתעשו את הבחירה שלכם בצורה...
קרא עוד »
ינו 05, 2018