העלמת קמטים

מתיחת פנים

העלמת קמטים – הטריק הוא למצוא את השיטה המתאימה לכם

לא הרבה אנשים שמוצאים חן בהזדקנות הטבעית אשר מוצאת דרכים להתבטא מעל לפני העור, כך שבאמצעות כל קמט וקמט ניתן לספר ללא מילים על השנים שעברו, על החוויות שעברנו, לצד המעטים שחיים בשלום עם סימני הגיל על פני העור, האמת היא שרובנו היינו שמחים להמשיך ליהנות מעור פנים מתוח וחלק, הטכנולוגיה המודרנית יודעת להעניק מענה איכותי, כך שהקושי הגדול ביותר אינו להעלים את הקמטים, אלא להבין איזו שיטה מהמבחר ההולך וגדל הכי נכולה לכם.

יש חדשות טובות והן כפולות

החדשות הטובות הן שראשית כל אכן יש היצע נרחב של טיפולים איכותיים ושנית שיש מגוון אנשי מקצוע שניתן לפנות אליהם על מנת לקבל הכוונה מקצועית. מכאן שניתן לפנות אל כירורג פלסטי, רופא עור וקוסמטיקאית פרא רפואית, כאשר כל עוד פונים לכתובת מקצועית ואמינה, ניתן להיות רגועים שתיהנו מהפתרון הנכון ביותר בהתאם לצרכים, לנתוני הפנים ולדגשים האישיים.

מבחר התכשירים שעשויים לסייע להעלים קמטים:

  • ויטמין C: ויטמין C בעיקר אידאלי לטיפול בקמטוטים עדינים ואף משמש כטיפול מונע של הזדקנות עור הפנים, וזאת כי ויטמין C מהווה מרכיב אנטי אייג'ינג, ועל כן הוא משפיע על ייצור הקולגן.
  • רטין A: מדובר בחומצה רטינואית, אחד מהתכשירים הראשונים שאושרו כטיפול רפואי, ועל כן לרטין A  יש חלק נכבד בשינוי הרפואה הקוסמטית.
  • בוטוקס: הבוטוקס בעיקר יעיל עבור העלמת קמטים שמקורם בפעילות יתר של השרירים, ובעיקר עבור הקמטים שנמצאים בן הגבות ובצדי העיניים. מכאן שאם יש קמטי צחוק או כעס, הרי שניתן להעלימם באמצעות זריקה פשוטה. כיצד השיטה עובדת? הזריקה מחדירה סוג של רעלן אשר מנטרל את השרירים שגורמים להופעת הקמטים, כך שהעור זוכה להתיישר מחדש. עם זאת, שיטה זו דומה במעט לכרכרה של סינדרלה, ולו כי היא מחזיקה מעמד רק כחודשיים יומיים, ולאחר מכן יש לחזור על אותה פעולת הזרקה מחדש.
  • חומצה היאלורונית- שיטה זון מטפלת בקמטים שמצויים בחלק התחתון של הפנים. השיטה עושה שימוש במילוי הקמטים ואף מעודדת יצירת קולגן (כך שבמקרים רבים הפעולה מחזיקה מעמד לאורך שנים, ולו באמצעות גירוי חומר הקולגן שחוזר להיות לפעילות תקינה).
  • פילינג משולב על חומצות אלפא הידרוקסיות- חומר זה אידאלי למנוע הופעת קמטים ישר עם התחלת הופעתם, כך שכבר מגיל 30 והילך ניתן לנצל זאת.

כל שנותר לקבל החלטה

לסיכום נציין שטוב לדעת שיש מבחר גדול עבור העלמת קמטים, וטוב לדעת שיש אנשי מקצוע שבקיאים בתחום, ועל כן אם מבקשים לטפל במשימת העלמת הקמטים, כל שצריך זה רק להתעניין מעט ולהחליט מה נכון לכם ועל מה ממליצים אנשי המקצוע.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תופעות לוואי ותסמונות גמילה של קנאביס
התמכרות לקנאביס ושימוש ממושך בקנביס, יגרום לירידה בתגובה של הגוף לכמות החומר שבו האדם נוטה...
קרא עוד »
אוג 11, 2019
הלוואות בזמן אמת
זה יכול להיות פשוט ביותר, אתם מגיעים בסך הכול וצריכים הלוואות עם ריבית אטרקטיבית יתר על המידה. לא...
קרא עוד »
מרץ 16, 2017
כיצד פותרים כאבים בכף הרגל בעזרת גלי הלם
הרגליים שלנו נושאות אותנו לכל מקום אליו אנו רוצים להגיע ויש אנשים שגומעים מרחקים ארוכים במהלך כל יום...
קרא עוד »
אפר 20, 2016