כיצד יועץ בריאות יכול לעזור לך?

תפוקה בעבודה

יועץ בריאות הוא מומחה בתחום ביטוחי הבריאות. אדם זה מכיר את כל מסלולי ביטוחי הבריאות הקיימים ויודע כיצד להתאים בין המסלול הנכון לבין דרישותיו של ארגון, עסק או אדם פרטי. יועצי בריאות יכולים לספק את הייעוץ הטוב ביותר בכל הקשור אל ביטוחי בריאות קבוצתיים וביטוחי בריאות פרטיים.

מדוע זקוקים להם?

נכון לשנת 2016 יש מספר רבדים שעיקרם לספק לתושבי ישראל שירותי בריאות. הרובד הראשון ניתן לכל אזרח במדינת ישראל ומייצג את ישראל כמדינת רווחה. כאן מדובר על סל הבריאות הממלכתי עליו אנחנו משלמים מס בריאות מדי חודש.

במסגרת סל זה ניתנים לנו שירותי קופות החולים, סל תרופות, טיפולים רפואיים שונים ועוד. הרובד השני הוא הביטוח המשלים של קופות החולים. נכון להיום רוב האנשים במדינת ישראל מחליטים לעשות ביטוח משלים וזאת על מנת להבטיח לעצמם עיבוי של שירותי הבריאות של קופות החולים. הרובד השלישי הוא הביטוחים הרפואיים הפרטיים, כלומר ביטוחי בריאות שמוצאים באופן פרטי על ידי חברות הביטוח בישראל. כאן מדובר על מעטפת כיסויים ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים. יועץ בריאות הוא אותו אדם שיעזור לבחון את הקיים ולהתאים את מעטפת הבריאות הנכונה ביותר לאותו אדם או ארגון.

יועץ בריאות – היתרונות בבחירתו

היתרונות בבחירתו של יועץ בריאות יבואו לידי ביטוי בדברים הבאים:

  • חסכון בזמן – יועץ הבריאות הוא מומחה בתחום שמכיר את כל מסלולי ביטוחי הבריאות המוצעים על ידי חברות הביטוח. רמת הידע שלו גבוהה והוא ניחן ביכולת התאמה מהירה של הביטוח לדרישותיו של הארגון וזאת בהתאמה מלאה לקריטריונים מסוימים. כל אלו חוסכים לארגון (ולאדם הפרטי) זמן רב.
  • חסכון בכסף– פעמים רבות ארגונים שונים בוחרים מסלול שאינו משרת אותם באופן המתאים ביותר. דבר שלעיתים מוביל אותם להוצאות נוספות על הוספת שירותי בריאות ברגע האמת. יועץ בריאות ימנע מצב זה.
  • מומחים בביטוחים קולקטיביים – יועצי בריאות מומחים בביטוחים קולקטיבים לחברות גדולות וארגונים. דבר שמבטיח לארגון התייעלות בתהליך הבחירה וכמובן בחירה מקצועית שתשרת את כל עובדי החברה באופן מיטבי.

יועץ בריאות תמיד יגיע לפגישה עם רכז הארגון וזאת על מנת לשמוע מהו אותו ביטוח קבוצתי בו החברה מעוניינת לעובדים שלה. יש יועצי בריאות שמספקים ייעוץ גם לאדם פרטי וזאת בהתאמה מלאה למצבו הבריאותי וגילו. לאחר בירור כל הנתונים הבסיסיים, יועץ הבריאות יספק ללקוח מידע אודות הביטוחים הקיימים בתחום ויחווה את דעתו בנוגע לביטוח המתאים ביותר ללקוח. אם ללקוח יש ביטוח בריאות קולקטיבי היועץ יחווה את דעתו וימליץ האם כדאי לבצע שינויים מסוימים ואם מדובר על לקוח ללא ביטוח, היועץ ימליץ על אותו ביטוח בריאות שיתאים לארגון או לאדם הפרטי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 יתרונות לעיסוי בחדר מלח
אחת ההנאות והפינוקים הגדולים ביותר שאנחנו יכולים לחוות, זה עיסוי אשר נעשה על ידי גורם מקצועי, מעסים...
קרא עוד »
אפר 19, 2020
בדיקות קורונה לפני טיסה לחו"ל
עד לפני שנתיים בערך, לפני טיסה לחו"ל כל מה שנדרש מאיתנו לעשות היה להגיע לשדה שלוש שעות לפני, לעבור...
קרא עוד »
ספט 09, 2021
פתיחת הפוטנציאל של התקדמות הנטורופתיה
ככל שאנו מנווטים במורכבות של שירותי הבריאות המודרניים, מספר הולך וגדל של אנשים פונים לנטורופתיה...
קרא עוד »
אוק 03, 2023