מתיחת פנים – למי זה מתאים וכיצד מתבצע התהליך?

אסטמה של העור

ניתוחי הרמת פנים הפכו פופולאריים ביותר בשנים האחרונות. הרצון במראה צעיר ורענן הפך לעז יותר, והניתוחים הופכים לטובים יותר בעיקר בכל הנוגע להענקת המראה הטבעי וה 'לא מנותח' לאחר הניתוח.

למי מתאים ניתוח מתיחת פנים?

ניתוחים מסוג זה מתאימים בעיקר לאנשים מבוגרים החל מגילאי ה 40, שמרגישים שהם רוצים להקנות לפניהם מראה צעיר ורענן. עם זאת, יש כמה דברים חשובים שיש לדעת על ניתוח מסוג זה.

קצת על הניתוח

ניתוח הרמת פנים נחשב ניתוח מורכב יותר מניתוחים פלסטיים אחרים. המהלך הניתוח שרירי הפנים של המטופל מהודקים ונמתחים, ועודפי השומן, אם ישנם באזור הסנטר – נשאבים.

מהו תהליך הניתוח

בכל הנוגע לתהליך , חשוב לדעת כי לפני ניתוח מסוג זה חייבת להתקיים פגישת ייעוץ עם הרופא המנתח. בפגישה מבין המנתח מה הם רצונותיו של כל מטופל, ונעשה תכנון של הניתוח כמו גם אבחון אזור הפנים לצורך תכנון טוב יותר ובניית תוכנית טובה שתלווה את הליך זה.

מהלך הניתוח

ניתוח מתיחת פנים נעשה בהרדמה מקומית ותוספת של טשטוש. אורך הניתוח משתנה לפני התכנית שנקבעה לניתוח, אך ניתן לומר שהאורך הממוצע של ניתוח מסוג זה הינו עד 5 שעות.

בעת הניתוח נעשית מתיחה של העור והסרת עודפי שומן עד להגעה אל מראה פנים רענן, מתוח ומושלם. לאחר הניתוח ישנה חבישה של פני המטופל, ונעשית התאוששות ומנוחה בבית החולים.

מטופלים רבים העידו כי לאחר הניתוח מראה הפנים נראה נפוח ואפילו לא סימטרי אך מדובר בסימפטומים מוכרים של ניתוח מתיחת פנים. בזמן ההחלמה שנמשך שבועיים עד שלושה שבועות, חשוב להימנע מפעילות פיזית, והמראה הנפוח יעלם בהדרגה.

האם ישנם סיבוכים בניתוח?

ניתוח מתיחת פנים אינו ניתוח שכולל סיבוכים נפוצים, אך עם זאת ישנם סיכויים מזעריים לסיבוכים כמו דימום, זיהום וא -סימטריה. הסיבוכים משתפרים עם הזמן. על מנת למנוע סיבוכים מסוג זה, חשוב לבחור ברופא הטוב ביותר לצורך ניתוח מסוג זה. הרופא שתבחרו עליו להיות מומחה במבנה הפנים על כלל היבטיו, ועליו להיות רופא המתמחה בניתוחים למתיחת פנים.

חשוב לדעת!

ניתוח מתיחת פנים נעשה תמיד בשאיפה להגיע אל מראה טבעי ככל שניתן, ולכן חשוב לפני בחירת הרופא המנתח לצפות בעבודות שלו ולתאם עימו ציפיות. ניתוח מתיחת פנים מוצלח תמיד מתוכנן עם המון שיתוף של המטופל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים למציאת עורך דין לרשלנות רפואית
תביעות בגין רשלנות רפואית ידועות כמורכבות ובעלות קושי רב בהתמודדות מול מוסדות רפואיים המצוידים היטב...
קרא עוד »
פבר 01, 2017
הדברת פשפש המיטה
מחפשים דרך יעילה להדברת פשפש המיטה? ניסיתם כבר הכול ועוד לא הצלחתם להפטר ממנו? אכן, אם תשימו את...
קרא עוד »
אוג 12, 2018
השתלת שיער תהליך החלמה
היום ניתן לשמוע יותר ויותר על אנשים שעוברים תהליך של השתלת שיער. מדובר למעשה על אחד הפתרונות היעילים...
קרא עוד »
נוב 05, 2020