פילאטיס: 7 דברים מפתיעים שלא ידעתם שצריך לדעת

פילאטיס הוא לא סתם עוד אימון גופני, אלא שיטה שמשנה את כל מה שחשבתם על כושר ובריאות. הנה 7 דברים מפתיעים שלא ידעתם שצריך לדעת על פילאטיס. למדו אודות יתרונות של פילאטיס מכשירים – רבו פיטנס

### 1. פילאטיס נולד בשבי

ג'וזף פילאטיס, ממציא השיטה, היה אסיר מלחמה במלחמת העולם הראשונה. במהלך שהותו בשבי, הוא פיתח תרגילים לחיזוק ושיקום השרירים של חבריו האסירים, מה שהוביל ליצירת השיטה שאנחנו מכירים היום.

### 2. חיזוק שרירי הליבה הוא רק ההתחלה

אמנם פילאטיס ידוע בחיזוק שרירי הליבה, אבל השיטה מציעה הרבה יותר. תרגילי הפילאטיס משפרים גם את הגמישות, הקואורדינציה והסיבולת, ומשפיעים על כל הגוף בצורה מאוזנת.

### 3. נשימה נכונה היא המפתח

בפילאטיס, נשימה נכונה היא חלק בלתי נפרד מהתרגול. השיטה מלמדת איך להשתמש בנשימה כדי לשפר את הביצועים הפיזיים, להפחית מתחים ולהגביר את הריכוז. הנשימה העמוקה מסייעת להרפיית השרירים ומספקת חמצן נוסף לשרירים בזמן התרגול.

### 4. מתאים לכל גיל ורמת כושר

פילאטיס מכשירים רמת גן – רבו פיטנס מתאים לכל אחד – מילדים ועד קשישים, ממתחילים ועד מתקדמים. ניתן להתאים את התרגילים לפי רמת הכושר והצרכים האישיים, כך שכל אחד יכול ליהנות מהיתרונות של השיטה.

### 5. כלי לשיקום מפציעות

הרבה פיזיותרפיסטים משתמשים בפילאטיס ככלי לשיקום לאחר פציעות. התרגילים המבוקרים והמדויקים מאפשרים לחזק את השרירים בצורה בטוחה ויעילה, ומסייעים בשיקום מהיר יותר.

### 6. משפר את היציבה ואת שיווי המשקל

פילאטיס מלמד אותנו לשלוט בגוף שלנו בצורה טובה יותר. חיזוק השרירים המייצבים ושיפור היציבה משפיעים על כל התנועות שלנו בחיי היומיום, ומפחיתים את העומסים על המפרקים ועל עמוד השדרה.

### 7. מפחית מתחים ולחצים

התרגול בפילאטיס כולל תנועות זורמות ורכות בשילוב עם נשימה עמוקה ומודעת, מה שמוביל להרפיית הגוף והנפש. התרגול הקבוע מסייע להפחית מתחים ולחצים נפשיים, ומשפר את הרווחה הכללית.

### סיכום

פילאטיס במסגרת מועדוני פילאטיס מכשירים – Revo Fitness הוא הרבה יותר מאימון גופני – זו שיטה שמשנה חיים. מהשורשים בשבי המלחמה ועד לחיזוק שרירי הליבה, שיפור היציבה והפחתת מתחים, פילאטיס מציע שפע של יתרונות בריאותיים לכל אחד ואחת. אם אתם מחפשים דרך לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית שלכם, פילאטיס הוא הבחירה הנכונה. נסו ותגלו איך השיטה הזו יכולה להשפיע לטובה על חייכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי לרכוש הליכון לבית?
בעידן המודרני שבו אנחנו חיים כולנו מוצאים את עצמנו רצים סביב השעון ומנסים לרקוד על כל החתונות כדי...
קרא עוד »
מאי 10, 2016
טיקים – כיצד מתמודדים איתם
לא מעט אנשים, נאלצים עם טיקים בפנים. מדובר על עיוותים אשר לעיתים קרובות מתרחשים בפנים באופן לא רצוני....
קרא עוד »
נוב 16, 2020
בדיקת דם לתסמונת דאון
כל הריון מלווה בחששות לגבי התפתחותו התקינה של העובר. כל אישה הרה בישראל עוברת סדרה ארוכה וקפדנית של...
קרא עוד »
יונ 16, 2014