מהי שיטת היפנובירתינג?

שיטת היפנובירתינג היא סוג של חינוך ללידה המלמדת אישה כיצד להירגע ולהתמקד בתהליכים הטבעיים של גופה. זוהי אלטרנטיבה לגישה המערבית ללידה, ששמה דגש על טיפול בכאב והתערבות רפואית.

שיטת היפנובירתינג מבוססת על הרעיון שנשים יכולות ללמוד ללדת בצורה שתומכת בצרכים הפיזיולוגיים שלהן, במקום להתייחס אליהם כאל בעיות. זה מאפשר לנשים לחוות את הלידה כהזדמנות לצמיחה ולהעצמה אישית, במקום פחד או טראומה.

שיטת היפנובירתינג צוברת פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות שלה הן לאמהות והן לתינוקות. בפרט, הוכח כי הוא מפחית את שיעורי ההתערבות בעד 90% במהלך הלידה

שיטת היפנובירתינג היא דרך לעזור לנשים להתכונן ללידה. הוא משתמש בהיפנוזה כדי לעזור לנשים להירגע ולהתמקד בנשימה ובמחשבות חיוביות אחרות.

ניתן להשתמש בשיטת היפנובירתינג בבית או במרכז לידה. הוכח כמפחית את מספר ההתערבויות, כגון מלקחיים או ניתוח קיסרי, שנשים חוות במהלך הלידה. שיטת היפנובירתינג פותחה על ידי מיילדות בשנות ה-70 והיא נהוגה כבר יותר מ-30 שנה.

איפה הכי כדאי ללדת? בואי לגלות >>>

איך זה יכול לעזור לנו? 

היפנובירתינג היא טכניקה המסייעת לנשים להתכונן ללידה. זה מלמד אותם איך להירגע ולהישאר רגועים במהלך הצירים. היפנובירתינג אינו סט של כללים או מערכת הוראות, אלא זוהי גישה ללידה המתמקדת בטיפול עצמי, העצמה ומיינדפולנס.

שיטת היפנובירתינג זכתה לאישור על ידי אנשי מקצוע רפואיים רבים כדרך יעילה להפחית את הסיכון לסיבוכים במהלך הלידה.

היפנובירתינג היא שיטת הכנה ללידה המשתמשת בטכניקות נשימה והדמיה כדי לסייע בהכנת אמהות לעתיד ללידה.

היפנובירתינג, הידוע גם בשם 'לידה ללא פחד', עוזר לנשים להירגע לתוך הצירים והלידה על ידי כך שהוא מלמד אותן להתמקד בנשימות, במחשבות וברגשות שלהן. זה כולל למידה כיצד לנשום, מדיטציה והדמיה.

שיטת היפנובירתינג משמשת לעתים קרובות יחד עם שיטות לידה טבעיות אחרות כגון דיקור או טיפול בעיסוי.

מוזמנת לאתר יולדת >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותי סיעוד
לראות ולהבין שההורים הולכים ומתבגרים זה לא פשוט. הם זקוקים לעזרה בכל יום יותר ויותר, ונשאלת השאלה מה...
קרא עוד »
ינו 05, 2022
מולטי ויטמין
אחד מתוספי התזונה הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא מולטי ויטמין. מדובר על תוסף תזונה טבעי המכיל...
קרא עוד »
יול 07, 2019
החשיבות בטיפוח ריסים
נשים רבות מקפידות לטפח כל חלק בגופן, עד כמה שזה אפשרי, בין אם זה על מנת לשמור על מראה יפה, מעוצב ומכובד,...
קרא עוד »
מרץ 16, 2021