בית חולים וטרינרי בתל אביב

וטרינר באשדוד

החיים לצד חיית מחמד הם דבר בעל ערך מוסף. זה נכון שלא ממש נעים לראות שריטות על ספה חדשה או למצוא עוד נעל לעוסה, אבל בסך הכל למעט אפיזודות לא נעימות מעין אלה, כל מה שמקבלים מאותה חיית מחמד הוא הרבה יותר גדול מכל נזק קטן שזו יכולה לגרום לסביבה שבה היא חיה.

כל מי שכבר אימץ חיית מחמד למשך של תקופה ארוכה שמע או חווה בצורה אישית מקרים שבהם היה צורך בהבאת החיה אל הווטרינר בצורה דחופה, רק אז יוצא להכיר בצורה טובה יותר את השירותים הרפואיים של טיפול בחיית מחמד במקרים דחופים, ורק אז לומדים להכיר את בתי החולים והמרכזים הוטרינריים באזור המרכז שיכולים להעניק את השירות החשוב הזה שבמקרים רבים מציל לחיה את החיים.

מה עושים בזמן של פציעה

המקרים הללו שבהם מגלים את החיה לפתע עם פציעה מאוד קשה או עם התנהגות של חיה שהיא חולה הם מקרים מאוד לא נעימים, ואפילו קשים עבור אנשים שלא יצא להם להתנהל במצבים של התערבות רפואית דחופה. הדבר שצריך להיעשות באופן בהול הוא איתור של בית חולים וטרינרי שבו יכולים לקבל את הטיפול הכי מהיר ואליו לסור במהירות רבה כדי להציל את חייה של החיה.

כמו בסיטואציה שבה ישנו אדם חולה או פצוע, מתקשרים קודם כל על מנת לקבל הנחיות מן הווטרינר עצמו, ובמשך הזמן הזה שומרים על קור רוח ומרגיעים את החיה הפצועה שיכולה להיות לא רגועה בעצמה. אם נמצאים באזור של מרכז הארץ, יכולים למצוא ביתר קלות בית חולים וטרינרי שבו יש וטרינר פנוי לקבלת החיה לטיפול חירום.

דואגים למדיניות של מניעה

לפני שנכנסים אל סיטואציות לא נעימות שבהן מחפשים אחר בית חולים בתל אביב, צריכים להקפיד לשמור על חיית המחמד כראוי ובכך למזער את הסיכויים כי זו תסבול מפציעה עד למינימום האפשרי. איך עושים את זה? מקפידים על שמירת החיה בסביבה סגורה ולא פתוחה וחופשית שממנה החיה יכולה לצאת אל שיטוטים ברחובות ובכבישים. הדבר הבא הוא לצאת לטיול עמה כאשר היא מחוברת אל רצועה שמונעת ממנה התקרבות אל כלבים אחרים או ריצה אל מקום מסוכן.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שמנים של קנאביס – טיפול לכל סוגי הכאבים
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שינוי של החברה וכן של ממשלות רבות בעולם, ביחס לקנאביס. אם בעבר חומר...
קרא עוד »
נוב 26, 2020
אז מהי בעצם הומאופתיה?
בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים פונים אל מסלול של טיפולים הומיאופתיים. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב...
קרא עוד »
ספט 07, 2021
מתיחת פנים
יותר ויותר אנשים כמו נשים וגברים, מעוניינים לשפר את מראה הפנים, כאשר הגיל כבר נתן בו את אותותיו....
קרא עוד »
ספט 27, 2017