השתלת שיער בטורקיה – באיזה שיטה לבחור

השתלת שיער היא הליך נפוץ מאוד בעולם. זהו הליך כירורגי שיכול להתבצע על ידי כל בית חולים ורופא כמו ד"ר נגיאן אקבס. מספר הליכי השתלת שיער בטורקיה גדל במהירות ובארץ ישראל יש אוכלוסייה גדולה שצריכה את ההליך הזה.

אז בכול הנוגע אל השתלת שיער בטורקיה – באיזה שיטה כדאי לבחור? 

השתלות שיער בטורקיה DHI הן הליך רפואי מקצועי והוא נעשה לרוב על ידי מנתחים פלסטיים. ישנם סוגים רבים ושונים של השתלות שיער זמינים בשוק. חלק מהרופאים משתמשים בשיטת "זקיק שיער" הכוללת כריתת חלק מזקיקי השיער והשתלתם לאזורים אחרים בגוף כמו פנים, חזה או גב. סוג אחר של השתלת שיער כרוך בשימוש ב"תאי גזע של שיער" הנלקחים מראשו של התורם ומושתלים בראשו של המטופל לאחר שנכרתו את זקיקי השיער של עצמם.

ישנם יתרונות רבים לתהליך זה 

השתלת שיער היא הליך פופולרי מאוד. ניתן לעשות זאת בכמה דרכים לבחירה. 

באמצעות השתלת שיער ניתן להחזיר את השיער לאורכו המקורי. 

זוהי דרך מאוד מרשימה ופרקטית לשיקום בריאות השיער שלך.

ומה החסרונות? 

השיטה הנפוצה ביותר להשתלת שיער היא שימוש באזמל. עם זאת, לשיטה זו יש חסרונות משלה. לדוגמה, זה לא מהיר ודורש מנתח מיומן כדי לבצע את ההליך.

עם זאת כדאי לבחור באפשרות הבאה היא מיקרו אזמל המשמש להשתלת שיער הכוללת חתכים קטנים בלבד. ההליך אורך בדרך כלל פחות מ-10 דקות וניתן לבצע אותו בכל מקום בגוף. זה גם מהיר, בטוח וחסכוני בהשוואה לניתוח אזמל.

לסיכום, השתלת שיער היא הליך יקר מאוד. זה יכול להיעשות על ידי שימוש בשיער של מישהו אחר. זה נקרא בנקאות שיער. עם זאת, ישנן שיטות נוספות שניתן להשתמש בהן כדי להיפטר מהקרחת. שיטה אחת כזו היא השתלת שיער.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אז מהי בעצם הומאופתיה?
בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים פונים אל מסלול של טיפולים הומיאופתיים. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב...
קרא עוד »
ספט 07, 2021
למה כדאי לשלב אבקת חלבון בתפריט היומי שלכם
אבקת חלבון היא תוסף תזונה אשר מכיל בתוכו כמות גדולה מאוד של חלבונים. לכל אדם ישנה כמות חלבונים מומלצת...
קרא עוד »
מרץ 29, 2021
וגיניסמוס – מה זה ואיך להתמודד עם זה
וגיניסמוס הוא מצב שמבלבל ומציק לנשים רבות במשך שנים. הוא מאופיין בהתכווצות בלתי רצונית ומתמשכת של...
קרא עוד »
אוק 09, 2023