אצה כחולה ירוקה – כל היתרונות

אוכל בריא

רובנו שמענו את יתרונותיה וסגולותיה של האצה הכחולה ירוקה. היא עשירה בויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון, חומצות אמינו ומספקת לגוף רכיבים תזונתיים רבים להם הוא זקוק.

יחד עם זאת, צריכה קבועה של האצה כחולה ירוקה מסייעת להזרים אנרגיה מחודשת לגוף. ילדים ומבוגרים צורכים אותה בכדי להילחם בתופעות לוואי המתרחשות כתוצאה מבעיות קשב וריכוז בשל הכמויות האופטימליות של חומצות השומן אותן היא מכילה. אצה כחולה ירוקה ניתן לצרוך בדרך כלל בכמוסות איכותיות המיוצרות על ידי חברת סופרהב. המחיר שלה באתר תוספי המזון והבריאות טבע בריא אטרקטיבי במיוחד וניתן לרכוש אותה במארז בריאות מפנק ומשתלם במיוחד.

אצה כחולה ירוקה נחשבת כמזון על – מזונות אשר מכילים ריכוז גבוה של ויטמינים ומינרלים שונים. מזונות על רבים ניתן למצוא באתר פארם סטור.

מומלץ גם לקרוא את הסקירה על פארם סטור שפורסמה באתר טבע בריא.

אז מדוע מומלץ לצרוך את האצה הכחולה ירוקה?

עייפות כרונית, תשישות, לחץ ומתח כל אלו הן תחושות המלוות אותנו כחלק מהחיים בעולם המודרני האינטנסיבי בו אנו חיים. חוסרים בויטמינים, מינרלים ושאר רכיבים להם אנו זקוקים, בעיות קשב וריכוז, קושי לשמור על משקל גוף תקין ומאוזן כל אלה ועוד הם דברים שרובנו מכירים ונתקלנו בהם בשנים האחרונות הן על גופנו והן על גוף ילדינו.

מסתבר שמכיון והאצה הכחולה ירוקה גדלה בתנאים סופר מוקפדים, בתהליכים אורגניים היא נחשבת לאחד ממקורות הטבע העשירים ביותר. אצה כחולה ירוקה עשירה בחומצות אמינו המסייעות בתהליכי סנתוז החלבונים ובחידושם של התאים והרדמו בגוף. היא מסייעת לשמור על מאזן חיובי של חיידקים ידידותיים וכך יעילה בצמצום החשיפה למחלות, וירוסים וחיידקים שונים.  צריכה של האצה הכחולה ירוקה מסייעת לאזן את הגוף מבחינה פיזית, נפשית ומנטלית ואף יעילה במניעת תחושות כמו עייפות, חולשה וחוסר אנרגיה. היא מספקת לגוף שלנו את כל מה שהוא צריך וכך מסייעת לחזק את המערכת החיסונית, יעילה בעיכוב תהליכי הזדקנות וכן גם מכילה כלורופיל התורם לתהליך הניקוי של הכבד והמעיים. צריכה של תתמוך בפעילות עצבית איכותית בשל היותה מכילה כמויות גבוהות של ויטמין B1. היא מסייעת למנוע תחושה של רעב, דיכאון ומומלצת לשיפור תפקודה של מערכת העיכול והמעיים. היא נחשבת לאחד המזונות המרוכזים והעשירים ביותר שיצר הטבע ומומלצת לקבוצות שונות של אנשים החל מילדים, ספורטאים, אנשים שנמצאים שעות ארוכות במשרד, כאלו הסובלים מנטייה לסוכר, לחץ דם וכולסטרול גבוה ועוד.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ההבדל בין החלמה מניתוח קיסרי לעומת רגילה
החוויה העוצמתית שבחדר הלידה תשפיע עליכן הן מן ההיבט הרגשי והן מן ההיבט הפיסי, תשנה את חיי הזוגיות...
קרא עוד »
פבר 06, 2020
אידוי עשבים איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר
אידוי עשבים הוא הליך חדש יחסית שבאמצעותו, מתאפשר לכל אחד שרוצה לעשן בצורה אחרת, לעשות זאת על ידי אידוי...
קרא עוד »
אוק 03, 2021
אורולוג ילדים
כשאנחנו חושבים על מטופלים אשר הולכים אל אורולוג, בדרך כלל אנחנו נוטים לדמיין בראש מטופלים בני ארבעים...
קרא עוד »
אוג 12, 2018